Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مراسم سوگواری سالروز شهادت امام زین‌العابدین(ع) در دفتر مراجع عظام تقلید در قم برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، هم‌زمان با بیست و پنجم محرم‌الحرام،سال روز شهادت امام زین‌العابدین(ع) مراسم عزاداری شهادت چهارمین پیشوای شیعیان در دفتر مراجع تقلید برگزار شد.

این مراسم که با سخنرانی وعاظ و مرثیه‌سرایی ذاکران اهل‌بیت(ع) همراه است در دفتر حضرات آیات صافی گلپایگانی، نوری همدانی، علوی گرگانی، شبیری زنجانی، وحید خراسانی و سایر مراجع و علما برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم سوگواری سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) روز جمعه از ساعت 10/45 صبح در دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی واقع در خیابان چهار مردان کوچه 6 برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری دفتر حضرت آیت‌الله وحید خراسانی ساعت11:30 صبح روز جمعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با سخنرانی حجت‌الاسلام رجایی و مرثیه‌خوانی حاج رضا عاصی  با ظرفیت محدود برگزار می‌شود.

مراسم سوگواری شهادت امام سجاد(ع) از ساعت 11/15 در دفتر آیت‌الله نوری همدانی برگزار می‌شود که حجت‌الاسلام‌والمسلمین رزاقی در این مراسم سخنرانی می‌کند.

همچنین مراسم عزاداری چهارمین اختر تابناک امامت در دفتر آیت‌الله علوی گرگانی واقع در خیابان صفاییه، کوچه 26 ساعت 10 صبح برقرار است که حجت‌الاسلام‌والمسلمین نظری منفرد به سخنرانی می‌پردازد.

مجلس سوگواری شهادت امام زین‌العابدین(ع)  ساعت 11:45 با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین میردامادی و مرثیه‌سرایی آقای حاج رضا عاصی در دفتر آیت‌الله‌ شبیری زنجانی برگزار خواهد شد.

ویژه برنامه شهادت امام سجاد (ع) در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شودمراسم عزاداری شهادت امام سجاد(ع) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

این مراسم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می‌گردد و بطور زنده از صفحه رسمی دفتر در اینستاگرام (zanjani_net) پخش خواهد شد.

انتهای پیام/452/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفتر آیت الله شهادت امام سجاد مراسم عزاداری برگزار می شود حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: بیش از ۱۵۰۰ پاکبان در شهرهای ۳۶ گانه استان گلستان مشغول خدمت هستند که گشت‌های شبانه نیروی انتظامی برای امنیت پاکبانان بسیار مهم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سید محسن حسینی ظهر امروز در مراسم تجلیل از پاکبان‌های استان گلستان به مناسبت روز پاکبان اظهارداشت: بیش از 1500 پاکبان در شهرهای 36 گانه استان مشغول خدمت هستند که نمایندگان آنان در جلسه حضور دارند.

وی افزود: نظافت معابر شهر، ساماندهی پسماندها در سطح شهر از جمله وظایف پاکبان ها است و لحظه ای هم نمی‌توان شهرها را بدون پاکبان‌ها تصور کرد.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با بیان اینکه وظایف دیگران نسبت به پاکبانان هم مهم است، اظهار کرد: از جمله وظایف مردم نسبت به پاکبان ها این است که زباله ها را به صورت پراکنده در معابر و جداول نریزند و رانندگان هم هنگام عبور از کنار پاکبانان در حین انجام کار، با احتیاط کامل عبور کنند.

حسینی تصریح کرد: همه ما در یک پازل چند وجهی، اداره کشور را به عهده داریم و همین طور که همه مشاغل توقع احترام دارند ، پاکبان هم انتظار احترام دارد و این توقع به جا است و همه باید هوای همدیگر را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: گشت‌های شبانه نیروی انتظامی برای امنیت پاکبانان بسیار مهم است و انتظار از شهرداری‌ها این است که بیشتر به مسائل امنیت شغلی، بیمه و معیشت پاکبانان، لباس های مناسب پاکبانان و امکانات مورد نیاز برای پاکبانان توجه کنند. پاکبانان نیازمند آموزش هستند و توقع است شهرداران آموزش را در نظر بگیرند. تشویق‌های مناسب، واکسیناسیون به موقع، اعمال مرخصی برای پاکبانان، توجه به موضوع درمان پاکبانان از موضوعاتی است که شهرداری‌ها باید در خصوص پاکبانان مورد توجه قرار دهند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان نیز در این مراسم از پاکبانان به عنوان چشمان بیدار شهرها نام برد.

احمد سالاری ضمن قدردانی از میزبانی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان در برگزاری این مراسم گفت: پاکبانان در بحران ها و شرایط مختلف و فصول گرم و سرد سال به خدمات رسانی شبانه روزی خود ادامه می دهند.

بیش از 1500 پاکبان در شهرهای 36 گانه استان گلستان مشغول فعالیت هستند که مسئولیت خدمت‌رسانی در حوزه خدمات شهری به یک میلیون و 100 هزار نفر جمعیت شهری استان را برعهده دارند.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان