Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروان مهرداد رامش جان عصرپنجشنبه به رسانه ها اعلام کرد: با توقیف این هشت فروند شناور صید غیرمجاز، ۳۰ طاقه تور منوفلامنت و مقداری ادوات صید غیر مجاز کشف شد.
وی ادامه داد: بی شک حفظ ذخایر آبزیان در دریا انفال است و همه ما در حفظ و نگهداری آن برای نسل آینده مسوول هستیم.
جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان افزود: صید غیر مجاز نه تنها به جامعه صیادی و معیشت صیادان آسیب می زنند بلکه نسل آبزیان را منقرض و آرامش روانی جامعه را نیز برهم می زنند، لذا برخورد قاطع و جدی با متخلفان حوزه صید و صیادی به ویژه صید ترال غیرمجاز در دستور کار سراسر ادارات شیلات شهرستان های هرمزگان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رامش جان تصریح کرد: پیرو سیاست های سازمان شیلات ایران، تاکیدات مدیرکل شیلات استان و همچنین خواسته جامعه صیادی استان هرمزگان به دنبال تشدید و افزایش بیش از پیش برخورد با صید غیر مجاز هستیم و معتقدیم هیچ گونه ملاطفت و مماشعاتی با متخلفان حوزه صید و صیادی به ویژه صید مخرب ترال غیر مجاز نباید وجود داشته باشد.
وی از جامعه صیادی، مردم و مسوولان خواست تا با جدیت به یاری شیلات هرمزگان و یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان برای برخود قاطع با پدیده شوم، مخرب و روبه  افزایش صید غیر مجاز بیایند.
این مسوول عنوان کرد: همکاری و حمایت از یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات تاثیر به‌سزایی در کاهش تخلف‌های صیادی دارد و پشتیبانی جامعه صیادی نیز عامل مهمی در ارتقا فعالیت‌های این یگان برای برخورد با متخلفان صیادی هرمزگان است.
رامش جان افزود: تمامی کشفیات، توقیف و متهمان دستگیر شده پس از دلالت به پایگاه حفاظت منابع شیلات آبزیان شهرستان، صورت جلسه و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می گردند و این طرح با هماهنگی های انجام شده بدون شک ادامه خواهد داشت.
جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با بیان اینکه تلفن ۰۷۶۳۳۳۱۴۳۴۰ ستاد یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان آماده دریافت هر گونه اطلاعاتی در راستای صید و صیادی و مقابله با متخلفان غیرمجاز به صورت شبانه روزی است.

برچسب‌ها هرمزگان سازمان شیلات ایران جاسک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان سازمان شیلات ایران جاسک هرمزگان سازمان شیلات ایران جاسک منابع آبزیان شیلات یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان صید غیر مجاز جامعه صیادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۲۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، احمد گودرزی در این رابطه گفت: در راستای صیانت از منابع آبی استان، براساس گزارشات مردمی و باحضور به موقع گروه‌های حفاظت و نظارت بر بهره برداری منابع آبی، ۵۲ دستگاه حفارغیر مجاز در سال ۱۴۰۲ پس از اخذ دستور قضایی در سطح استان توقیف شد و به پارکینگ شرکت آب منطقه ای منتقل گردیدند.

وی افزود: اکثر حفاریهای غیر مجاز بصورت شبانه و در محیط های سربسته صورت می گیرد و کشف و توقیف دستگاه‌های حفار در اکثر موارد بر اساس گزارشات مردمی امکان‌پذیر است.

معاون شرکت آب منطقه‌ای لرستان تاکید کرد : از هم استانی های عزیز درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه اقدامی در این زمینه، در اسرع وقت مراتب رابه شرکت آب منطقه ای لرستان گزارش دهند و همیار همکاران ما در حفاظت از منابع آبی استان باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900190

دیگر خبرها

  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس