Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا قوچان‌نژاد قصد دارد از فوتبال خداحافظی کند. این شایعه‌ای است که در روزهای اخیر رسانه‌ای شده و مشخص نیست اصلا صحت دارد یا خیر. این در حالی است که پیش‌بینی می‌شد رضا گوچی امسال یکی از چهره‌های اصلی نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال ایران باشد و حداقل به حضور در لیگ برتر رضایت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال او تنها ۳۳‌ سال سن دارد و فصل گذشته در لیگ هلند به‌ طور میانگین هر ۱۱۴‌دقیقه یک‌ گل زده است. فراموش نکنیم که گوچی به‌ خاطر اختلافاتی که با سرمربی تیم داشت، هیچ‌وقت به مهره فیکس زووله تبدیل نشد و تنها ۷‌ بار در ترکیب اصلی قرار گرفت. با وجود این او در ۶۸۴‌ دقیقه بازی در لیگ هلند، ۶‌گل زد که آمار بدی به‌حساب نمی‌آید.

رسانه‌ای شدن شایعه خداحافظی رضا قوچان‌نژاد بهانه‌ای شد تا تماسی با او داشته باشیم، تماسی که با واکنش جالب او همراه شد. قوچان‌نژاد شایعه جدایی‌اش را تکذیب نکرد و گفت:‌

«من در ۳‌ماه اخیر پیشنهادهای زیادی داشتم، از یونان، هند، استرالیا، بلژیک و چند پیشنهاد از هلند اما هنوز تصمیم برای آینده‌ام نگرفته‌ام و نمی‌دانم می‌خواهم چه کاری انجام دهم. من حتی از لیگ ایران هم پیشنهاد داشتم اما بازهم می‌گویم که نمی‌دانم می‌خواهم چه تصمیمی برای آینده‌ام بگیرم.»

باتوجه به پایان نقل‌وانتقالات در اروپا حالا رضا قوچان‌نژاد به‌عنوان سهمیه آزاد می‌تواند به تیم جدیدش برود یا برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی کند. اینطور که خود قوچان‌نژاد می‌گوید برای روشن شدن آینده او باید کمی منتظر ماند. قوچان‌نژاد با سابقه بازی در بلژیک، هلند، انگلیس، یونان، کویت و قطر در پایان جام‌جهانی ۲۰۱۸از فوتبال ملی خداحافظی کرد و باید دید این‌بار برای بازی در رده باشگاهی چه تصمیمی می‌گیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر رضا قوچان نژاد اخبار لژیونرها رضا قوچان نژاد لیگ برتر رضا قوچان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ تیم‌ والیبال دانش‌آموزی ایران که با سه پیروزی و صعودی مقتدرانه از گروه چهار مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ راهی مرحله یک هشتم نهایی شده بود، امروز به مصاف تیم قدرتمند هلند رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیدار‌های دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در رقابتی نفس‌گیر مقابل هلند در دست اول با حساب ۲۵ بر ۲۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شده و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی فردا از ساعت۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف ایتالیایی خواهد رفت که امروز مقتدرانه از سد فرانسه عبور کرد.

تیم والیبال دانش آموزی کشورمان پیش ازپیروزی امروز مقابل هلند، موفق به شکست تیم‌های ملی اوگاندا، آلمان و بلژیک نیز شده بود.

دیگر خبرها

  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • جزییات حراج بعدی شمش طلا در هفته آینده
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد