Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@13:20:20 GMT

تراکتور جانشین خانزاده را جذب کرد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۲۸۸۶

تراکتور جانشین خانزاده را جذب کرد (عکس)

مدافع سابق تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان با عقد قراردادی دو ساله به تراکتور پیوست.

به گزارش ورزش سه، ساعاتی پس از انتشار خبر محمد عباس زاده باشگاه تراکتور از یک خرید جدید رونمایی کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که باشگاه تراکتور سه روز پیش از قطع همکاری با اکبر ایمانی خبر داده و طی هفته اخیر مهره هایی چون مهدی تیکدری، محمدرضا خانزاده، حبیب فرعباسی، میثم تیموری و میلاد فخرالدینی را از دست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از علیرضا نقی زاده، تراکتور خرید قابل توجه دیگر در نقل و انتقالات تابستانی نداشت و این موجب نگرانی هواداران این تیم شده بود؛ در چنین شرایطی این باشگاه دقایقی پیش از عقد قرارداد دو ساله با عبدالله ناصری خبر داد.

 

 

در این خبر آمده است: عبدالله ناصری پس از انجام مذاکرات نهایی و توافق با جمشید نظمی، به جمع شاگردان فراز کمالوند اضافه شد. این مدافع که فصل گذشته در تیم صنعت نفت آبادان حضور داشت و سابقه بازی در فولاد خوزستان را هم دارد، با قراردادی دو ساله به تراکتور ملحق شد.

 

مدافع فصل گذشته صنعت نفت آبادان باید در این فصل جای خالی محمدرضا خانزاده را پر کند که در پایان لیگ بیستم راهی گل گهر سیرجان شد. به این ترتیب یکی از جاهای خالی پر تعداد تراکتور در آستانه بازی با النصر پر شد تا این بازیکن در کنار هادی محمدی، زوج دفاعی تراکتور را تشکیل بدهند.

عبدالله ناصری تراکتور نقل و انتقالات 1400

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عبدالله ناصری تراکتور نقل و انتقالات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد

ولی الله ناصری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته در اثر بارش باران و به تبع آن طغیانی شدن رودخانه فصلی روستای تختان شهرستان دهلران و آبگرفتگی روستا تعدادی از پایه‌های شبکه برق تخریب و باعث محدودیت در تامین برق برای اهالی آن منطقه شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در این خصوص، گفت: با توجه به صدور اعلامیه سازمان هواشناسی مبنی بر امکان وقوع سیل در استان به ویژه حوزه جنوب و برنامه ریزی و آمادگی لازم برای مقابله با این پدیده در صنعت برق، در کمتر از چند ساعت شبکه و ترانسفورماتورهای آسیب دیده روستای تختان اصلاح و مردم آن منطقه از این نعمت بهره مند شدند.

ناصری ادامه داد: پس از اعلام دیسپاچینگ برق مبنی بر آسیب به شبکه روستای تختان اکیپ‌های عملیاتی و اجرایی به محل اعزام شدند و به دلیل گسترش سیلاب در بستر و حریم مسیل در یک ماراتن چند ساعته حدود یک هزار متر شبکه جایگزین از مسیر جدید احداث و یک دستگاه ترانسفورماتور برای تامین برق این روستا نصب شد.

کد خبر 6096764

دیگر خبرها

  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • توافق وست هم با خولن لوپتگی
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!