Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@22:03:17 GMT

ضدحال بزرگ فدراسیون به گل محمدی و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۳۵۱۴

ضدحال بزرگ فدراسیون به گل محمدی و پرسپولیس

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از آن که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با جعفر سمیعی و مجید صدری مدیرعامل و رئیس هیات مدیره باشگاه جلسه ای برگزار کرد، مقابل خبرنگاران از نیاز تیمش به جذب مهاجم خارجی خبر داد. البته او از فدراسیون فوتبال خواست تا بابت جذب یک بازیکن خارجی جهت تقویت سرخپوشان قبل از ادامه لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، به این باشگاه مجوز بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران فدراسیون در اولین واکنش نسبت به این اظهارات اعلام کردند چنین امکانی وجود ندارد چون باشگاه پرسپولیس در کمیته وضعیت فیفا دارای پرونده باز است و تا زمانی که این پرونده مختومه نشود، سرخپوشان پایتخت نمی توانند بازیکن خارجی جدیدی به لیست خود اضافه کنند.

ظاهرا مدیران پرسپولیس بارها به صورت شفاهی و حتی با واسطه، سراغ مسئولان فدراسیون رفتند تا شاید تخفیف بدهند و آنها را از اجرای دقیق این قانون منصرف کنند تا پرسپولیس با قدرت بیشتری وارد رقابت‌های آسیایی شود اما راه به جایی نبرده اند.

باشگاه پرسپولیس درگیر پرونده شکایت گابریل کالدرون است. قرارداد این مربی آرژانتینی در نیم فصل لیگ نوزدهم فسخ شد و باشگاه به ناچار، باید جدا از جریمه فسخ قرارداد، کل مبلغ سال دوم این مربی و دستیارانش را پرداخت کند.

رقمی که حدود ۷۰۰ هزار دلار بدهی دیگر، برای پرسپولیس به همراه داشته و یکی دیگر از اتفاقات تلخ مالی بود که برای قهرمان سال های اخیر ایران رقم خورد. تا زمانی که این بدهی تسویه نشود، تهدید بسته شدن پنجره نقل و انتقالات از یک سو و همچنین عدم ارائه مجوز جذب بازیکن خارجی توسط فدراسیون فوتبال ایران از طرف دیگر، باشگاه پرسپولیس را تهدید می کند.

در سمت دیگر ماجرا، باشگاه پرسپولیس در سخت ترین شرایط مالی قرار گرفته است و راه های زیادی برای پرداخت پول کالدرون و رهایی از این مخمصه پیدا نمی کند. از یک سو، اسپانسری نیست که باشگاه را همراهی کند و همچنین قرارداد با کارگزار هم در آستانه اقاله است.

راه جدیدی برای قرض گرفتن یا درآمدزایی هم وجود ندارد و جالب اینکه حساب باشگاه هم مدتی است که مسدود شده و اگر پولی وارد حساب شود، دسترسی به آن غیرممکن به نظر می رسد. به همه این مسائل، تغییرات عمده در بدنه دولت و حضور افراد جدید و کنترل روی حساب ها را هم اضافه کنید تا به دامنه مشکلات باشگاه پی ببرید.

با این احوال، باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی کار سختی پیش روی خود می بیند و این اتفاقات درست در وضعیتی رقم می خورد که بالاترین فشار ممکن از سوی هواداران برای جذب بازیکن خارجی وجود دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس گابریل کالدرون پرسپولیس گابریل کالدرون لیگ برتر باشگاه پرسپولیس بازیکن خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!

 کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ در خصوص استیناف باشگاه پرسپولیس نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید