Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عدنان طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بروز موانع و مشکلات بر روند تشکیل تیم فوتبال ناشنوایان بخشی از موضوع مستند «بَردی» است، اظهار کرد: در این مستند کار تصویر را با همکاری میلاد هلالی، مصطفی نعیماوی و علی ثانی، تدوین و صداگذاری را با همکاری میلاد فرهانیان و تصویر هوایی را نیز با همکاری حمید عبدالی انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو انجمن مستندسازان ایران ادامه داد: هاشم عساکره به‌عنوان مدیر تولید، تقی البوخنفر امور تولید، ناهید البوغبیش مشاور ناشنوایان و ایوب مروانی پور مشاور طرح را در این مستند بر عهده دارند.

وی عنوان کرد: کار عکس مستند را آمنه عبادی، گرافیک قائم غبیشاوی و مترجمی مستند را نیز منا صیافی انجام داده است؛ همچنین عبدالله بحرانی، مسعود مقدم، کریم نیاز مهر، عبدالله شاوردی، خلیل خزامی، حمزه عباسی فر و داوود منیعات نیز از دیگر عوامل ساخت این مستند هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عدنان طاهری تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم مستند بلند الشیخ اباحاتم در سال ۱۳۹۶، فیلم مستند کوتاه ۵ میلیون نفر در سال ۱۳۹۷، فیلم مستند کوتاه سفحه در سال ۱۳۹۸، فیلم مستند نیمه بلند دوزان در سال ۱۳۹۹ را در کارنامه کاری خود دارد.

وی همچنین راه‌یابی به یازدهمین جشنواره سینما حقیقت، راه‌یابی به شصت و دومین جشنواره منطقه‌ای سینما جوان کرمانشاه (شبدیز)، راه‌یابی به ششمین جشنواره راه ابرشیم استانبول ترکیه، راه‌یابی به سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های بصری ژاپن (mluvef) و پخش فیلم ۵ میلیون و سفحه از شبکه‌های سراسری را در افتخارات کاری خود دارد.

کد خبر 5295373

منبع: مهر

کلیدواژه: شادگان سینمای مستند فیلم مستند حوزه هنری خوزستان ویروس کرونا بوشهر هفته دولت واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه آتش سوزی تالاب انزلی اردبیل واکسیناسیون انتخاب شهردار مجلس شورای اسلامی راه یابی فیلم مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در سفر به شادگان ضمن دیدار با مردم و عشایر این شهرستان با مشکلات و مطالبات شهروندان آشنا شد.

حجت الاسلام منصوری امام جمعه شادگان در این مراسم گفت:  در این سفر  حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان به همراه سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)   خوزستان و مجموعه شجره تربیتی استان در شهرستان شازگان حضور پیدا کردند و علاوه بر بررسی مسائل مربوط به شجره طیبه صالحین  و حلقه‌های  تربیتی در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این دیدار دغدغه‌های مردم با  حضور  مسئولین شهرستان  مطرح شد و انشالله سفر نماینده ولی فقیه در استان سفر پر خیر و برکتی برای شهرستان باشد.

 در این دیدار  مشکلات حوزه‌های مختلف  عمرانی و.. مطرح شد و بر حسب مورد جهت رسیدگی دستورات لازم  به مدیران مربوطه صادر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • مکان‌یابی ۱۳ هزار هکتار زمین برای ساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • برای 20 سالگی درگذشت گل آقا
  • جای خالی آقای حرف حساب