Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران یگان امداد شهرستان البرز حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزاد راه "قزوین-تهران"به دو دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شدند و در بازرسی از این خودرو‌ها ۲۶۶ دستگاه ماینر قاچاق به همراه متعلقات کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ابراهیمی افزود: کارشناسان ارزش تقریبی این محموله را ۵۰ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

به گفته وی، در این خصوص دو متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اجرای طرح امنیت اجتماعی در آوج

فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و درخواست‌های مردمی، طرح شناسایی معتادان وسارقان دربخش آبگرم شهرستان آوج اجرا شد.

سرهنگ شهرام منصوری افزود: دراین راستا مقادیری انواد مواد مخدر کشف و ۵ معتاد متجاهر وسارق اماکن خصوصی و تجهیزات انتقال برق دستگیر شدند.

کشف دستگاه طلایاب خارجی قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی "نیکوییه " در حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ کورش عزیزی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو، یک دستگاه طلایاب قاچاق، کشف و ۳ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی دستگاه کشف شده، یک میلیارد ریال برآورد شده است، بیان داشت: در این خصوص سه نفر دستگیر شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث نیروی انتظامی مواد مخدر فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۳۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فرمانده انتظامی شهرستان بافق بیان داشت: با اعلام سه مورد سرقت منزل و همچنین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت درسطح شهر، مأموران کلانتری ۱۱ شهدا و پلیس آگاهی شهرستان بافق طی عملیات‌های جداگانه موفق شدند سه سارق را شناسایی و دستگیر کنند.


 سرهنگ طولابی نژاد افزود: ازسارقان اموالی از قبیل کولز گازی، ظروف مسی، دستگاه جوش، کابل و آهن آلات، ورق شیروانی و تعداد دیگری وسایل منزل و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت کشف و طی مراحل قانونی تحویل مالباختگان شد.


 فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: سارقان به یگان انتظامی انتقال و پس از تشکیل پرونده، هر سه سارق جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند