Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از کسب پنج قهرمانی متوالی در لیگ برتر و دو نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ، پرسپولیس با هدایت یحیی گل‌محمدی در اندیشه یک فصل با شکوه دیگر است  .

مولانا شاعر بزرگ فارسی می گوید :

پس زبان محرمی خود دیگرست
همدلی از همزبانی بهتر است

حدود هفت قرن پیش مولانا یکی از اصلی ترین کلید واژه ها برای ساختن یک تیم صحبت کرده است « همدلی» .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس رکورد افسانه ای را دارد . گلات بجز افتخار و شادمانی یک ویژگی دیگر باید به تیم دهد «آرامش» .
برانکو همواره از جمله « فرصت برای گریه کردن نداریم» بهره گرفت فرصت برای گریه نداشتن معنایی جز اصرار به آرامش نیست و برای آرامش تیم باید همدلی در تمامی ارکان باشگاه و خصوصا طرفداران باشد.
طرفداران نباید با خشم و بی حوصلگی تیم را به دامان دلالها و بازیکنانی بیاندازند که این روزها رفتارهای کاملا آماتور گونه دارند. دروغ و‌حیله و بازیهای سخیف مجازی … نتیجه بی توجهی به فرهنگی است که بر تیم حاکم است .
فرهنگ برتری تیم به جای بازیکن ، فرهنگ برنده بودن و قهرمان شدن بی اتکا به اتفاقات فصل نقل و انتقال ، فرهنگ خرید بر اساس نیاز تیم ، فرهنگ رهایی از بدهی ها که سالها است سوهان روح تیم و طرفداران شده است .

پس بیاییم به تیم کمک کنیم چگونه؟ با نگاهی به تیم ارج نهادن به نفرات حاضر و دوری از جنجالهای نقل و انتقالی .
پرسپولیس سه بازیکن در فصل نقل و انتقال از دست داده است ؛  یک مدافع مرکزی،  یک هافبک مرکزی و یک مهاجم نوک .
پرسپولیس علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی را خریده است که در کنار فرجی و سید جلال براحتی خلا کنعانی زادگان و خلیل زاده را پر می کنند .
پرسپولیس در دفاع راست شیری و نعمتی و فرجی را دارد .
در دفاع چپ هم آقائی و امیری و شجاعی.
در خط میانی در پست هافبک میانی سرلک و کامیابی نیا و شریفی .
در کناره ها یک بازیکن جوان به نام رضا دهقانی را خریده است و او به همراه عالیشاه و ترابی و‌امیری و‌ پهلوان و شجاعی و نعمتی مردان وینگر تیم خواهند بود یعنی برای دو پست هفت بازیکن دارد .
در خط حمله به جز عبدی و آل کثیر مردانی چون امیری و عالیشاه و‌حتی مهدی خانی و علی شجاعی هم دارد والبته ترابی و … .
می بینیم که تیم نیروهای فراوانی دارد پس دلیلی ندارد همدلی را از پشت تیم برداریم و اصرار به تکرار نمایشهایی داشته باشیم که قاسمی نژاد و شهباز زاده و مغانلو … داشته باشیم .
گلمحمدی و کادر فنی و مدیریت باید در آرامش کار خود را انجام بدهد . پرسپولیس را با همدلی نه با همزبانی تنها حمایت کنیم .

اختصاصی خبرگزاری پارس فوتبال – دکتر تورج عاطف

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس یحیی گل محمدی پرسپولیس لیگ برتر یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال

تراکتور در حالی باید از استقلال در خانه خودش پذیرایی کند که نتیجه این بازی در تعیین سرنوشت تمام تیم‌های بالای جدولی فوق‌العاده مهم است.

استقلال برای تداوم صدرنشینی خود می‌رود تا در تبریز پیروز شود و خود تراکتوری‌ها نیز جهت حفظ امیدشان برای کسب سهمیه قطعا با تمام وجود در زمین حاضر خواهند شد. به این موارد باید وضعیت پرسپولیس را هم اضافه کرد که چشم به تبریز می‌دوزد تا ببیند استقلال امتیاز از دست می‌دهد یا نه!

قرمزپوشان آذری که در روزهای گذشته دچار بحران شده و حتی کار به تقابل گروهی از تماشاگران این تیم با بازیکنان و شعار دادن علیه کادر مدیریتی در فرودگاه تبریز نیز کشیده شد، حالا حمید مطهری را به عنوان مربی موقت بالای سر خودشان می‌بینند و قرار شده یحیی گل‌محمدی به محض حل مشکلاتش به جمع این تیم اضافه شود.

از شامگاه پنج‌شنبه این بحث به طور جدی در محافل فوتبال تبریز مطرح شده که یحیی مطالعات خود روی تراکتور و استقلال را آغاز کرده است و اگرچه به صورت رسمی حرفی نمی‌زند اما به احتمال فراوان ترکیب تراکتوری‌ها برای جدال روز چهارشنبه با استقلال پس از مشورت با گل‌محمدی انتخاب خواهد شد. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، قطعا در خلال بازی هم سرمربی سابق پرسپولیس نکات تاکتیکی مورد نظر خودش را به گوش کادر فنی تراکتور می‌رساند.

طبق برنامه قرار شده هر وقت گل‌محمدی کارت سرمربی‌گری خودش را دریافت کند، حمید مطهری تحت عنوان دستیار اول کنار او روی نیمکت تراکتور بنشیند.

  منبع:خبرورزشی   

دیگر خبرها

  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم