Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: ۵۵۰ پروژه در طول هفته دولت در استان تهران با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر به پاکدشت و بهره برداری از طرح‌های صنعتی در این شهرستان در جمع خبرنگاران گفت: ۵۵۰ پروژه در طول هفته دولت در استان تهران با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان و اشتغالی بالغ بر هفت هزار نفر به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس به طرح‌های هفته دولت در پاکدشت اشاره کرد و افزود: ۲۳ طرح در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی، خدماتی و ورزشی در پاکدشت با اعتباری بالغ بر ۲۵۴ میلیارد و ۱۰۵ میلیون تومان و ایجاد اشتغال مستقیم برای بیش از ۱۵۰ نفر طی هفته دولت افتتاح شد.

استاندار تهران با اشاره به ظرفیت‌های پاکدشت در زمینه تولید گل و گیاه و کشت گلخانه‌ای افزود: در همین راستا پیگیر احداث پایانه گل و گیاه پاکدشت هستیم و این امر اولویت هفته آینده استانداری تهران خواهد بود.

محسنی بندپی اختصاص ۱۵۶ لیتر در ثانیه آب سد ماملو به شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: وقوع این امر بزرگ کمک بسیاری به تسهیل روند تولید در این شهرک صنعتی کرده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان استان تهران هفته دولت انوشیروان محسنی بندپی هفته دولت بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود