Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز مسابقات شنا و چند رشته دیگر در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار شد.

در ادامه تصاویر منتخب روز نهم پارالمپیک ۲۰۲۰ را می توانید مشاهده کنید.

زهرا نعمتی طلایی شد

زهرا نعمتی ملی پوش پاراتیروکمان کشورمان با برتری مقابل حریف ایتالیایی مدال طلای پارالمپیک را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا نعمتی در فینال و در یک رقابت نفس‌گیر با نتیجه ۶ بر ۵ و در تیر طلایی وینسنزا پتریلی ایتالیایی را شکست داد و با این مدال، سومین مدال طلای ادوار پارالمپیک خود را کسب و از این حیث هت تریک کرد.

نماینده برزیل قهرمان مسابقات شنا شد

گابریل آراخو شناگر برزیل با ثبت زمان ۵۳.۹۶ قهرمان رقابت‌های شنای ۵۰ متر کرال پشت S ۲ آقایان پارالمپیک ۲۰۲۰ شد. آلبرتو آبرزا و ولادیمیر دانیلنکو از تیم‌های ملی شیلی و روسیه مقام دوم و سوم را کسب کردند.

نماینده اوکراین قهرمان مسابقات شنا شد

مکسیم کریپاک شناگر تیم ملی اوکراین با ثبت زمان ۵۷.۱۹ قهرمان رقابت‌های شنای ۱۰۰ متر کرال پشت S ۱۰ آقایان پارالمپیک ۲۰۲۰ شد. استفانو رایموندی و فلورنت ماریس از تیم‌های ملی ایتالیا و فرانسه مقام دوم و سوم را کسب کردند.

پایان کار بسکتبال با ویلچر ایران در توکیو با قرار گرفتن در رتبه نهم

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران  مقابل کره جنوبی با نتیجه ۶۴ بر ۵۴ به پیروزی رسید و در جایگاه نهم پارالمپیک توکیو قرار گرفت.

استرالیا در شنای ۱۰۰ متر پروانه مدال طلا گرفت

ویلیام مارتین استرالیایی با شکستن رکورد جهانی با ثبت زمان ۵۷.۱۹ به مدال طلای شنای ۱۰۰ متر پروانه S ۹ مردان پارالمپیک توکیو دست یافت. سیمون برلام از ایتالیا مدال نقره را از آن خود کرد و الکساندر اسکالیوخ روس نیز به مدال برنز بسنده کرد.

بهروزی راد به نیمه نهایی پاراقایقرانی صعود کرد

در ادامه مسابقات پاراقایقرانی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو صبح امروز شهلا بهروزی راد بانوی ملی پوش کایاک کشورمان به مصاف رقبای خود رفت و در پایان با ثبت زمان ۵۴:۷۵ ثانیه در جایگاه چهارم قرار گرفت. در این مرحله ۵ پاراقایقران حضور داشتند و در پایان کشور‌های بریتانیا، سوئد و آلمان توانستند در رتبه‌های اول تا سوم قرار بگیرند.

نماینده چین قهرمان مسابقات شنا شد

جیانگ یویان شناگر چین با ثبت زمان ۵:۰۴.۵۷ قهرمان رقابت‌های شنای ۴۰۰ متر فری استایل S ۶ بانوان پارالمپیک ۲۰۲۰ شد. یلیزاوتا مرشکو و میسترا نورا از تیم‌های ملی اوکراین و سوئیس مقام دوم و سوم را کسب کردند.

نماینده برزیل قهرمان مسابقات شنا شد

تالیسون گلاک شناگر تیم ملی برزیل با ثبت زمان ۴:۵۴.۴۲ قهرمان رقابت‌های شنای ۴۰۰ متر فری استایل آقایان پارالمپیک ۲۰۲۰ شد. آنتونیو فانتین و ویاچسلاو لنسکی از تیم‌های ملی ایتالیا و روسیه مقام دوم و سوم را کسب کردند.

آلمان در دوچرخه سواری جاده T ۱-۲ بانوان به مدال طلا رسید

ماجونکه از آلمان در مسابقات جاده‌ای دوچرخه سواری T ۱-۲ بانوان پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو مدال طلا را به دست آورد. هموطن او آنجلیکا درئوک کیسر نیز به مدال نقره دست یافت. مدال برنز نیز به جیل والش از آمریکا رسید.

نماینده مجارستان قهرمان مسابقات شنا شد

بیانکا پاپ شناگر تیم ملی مجارستان با ثبت زمان ۱:۰۶.۷۰ قهرمان رقابت‌های شنای ۱۰۰ متر کرال پشت S ۱۰ بانوان پارالمپیک ۲۰۲۰ شد. اورلی ریورد و لیزا کروگر از تیم‌های ملی کانادا و هلند مقام دوم و سوم را کسب کردند.

تیم بانوان چین صاحب مدال طلای تنیس روی میز C ۱-۳ شد

«ژو خوان» و «لی کیان» از چین، با شکست «یون یونو» و «لی می‌گیو» از کره جنوبی با نتیجه ۶-۱۱، ۹-۱۱، ۱۱-۷، ۱۱-۹، ۱۱-۹ به مقام قهرمانی و مدال طلای تنیس روی میز تیمی C ۱-۳ پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو رسیدند. پس از کره جنوبی که به مدال نقره دست یافت، تیم ایتالیا مدال برنز را کسب کرد.

نماینده سنگاپور قهرمان مسابقات شنا شد

یپ پین شیو شناگر تیم ملی سنگاپور با ثبت زمان ۱:۰۲.۰۴ قهرمان رقابت‌های شنای ۵۰ متر کرال پشت S ۲ بانوان پارالمپیک ۲۰۲۰ شد. میوکی یامادا و فنگ یازو از تیم‌های ملی ژاپن و چین مقام دوم و سوم را کسب کردند.

جوانمردی از کسب مدال بازماند

علی اصغر جوانمردی ملی پوش کشورمان در مسابقات پرتاب وزنه پارالمپیک توکیو امروز به مصاف حریفان خود رفت اما نتوانست به مدال دست یابد.

پیروج صاحب مدال نقره شد

علی پیروج ملی پوش پرتاب نیزه کشورمان توانست در رقابت‌های پارالمپیک توکیو با ثبت رکورد ۶۴ متر و ۳۰ ثانتی متر مدال نقره را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید

تصاویر پارالمپیک ۲۰۲۰/هلند قهرمان مسابقات دوچرخه سواری شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارالمپیک ۲۰۲۰ پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پارالمپیک توکیو مقام دوم و سوم را کسب کردند بانوان پارالمپیک ۲۰۲۰ قهرمان مسابقات شنا شد قهرمان رقابت های شنای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پارالمپیک ۲۰۲۰ شد پارالمپیک توکیو تیم های ملی متر کرال پشت S شناگر تیم ملی شنای ۱۰۰ متر ثبت زمان زهرا نعمتی مدال طلای مدال نقره ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مسابقات انتخابی زون آسیا به منظور توزیع سهیمه باقی مانده المپیک در سطح قاره آسیا از امروز در فجیره امارات آغاز شد و در اسلحه فلوره بانوان زهرا کارگر ملی‌پوش یزدی در مرحله مقدماتی با ۵ باخت و یک برد از صعود به مرحله بالاتر بازماند.

زهرا کارگر در جدول رده بندی از بین ۱۴ شمشیرباز در جایگاه دوازدهم ایستاد.

قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو-چین / ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو