Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:13:24 GMT

۴ طرح عمرانی در جیرفت بهره‌برداری شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۴۳۳۵

۴ طرح عمرانی در جیرفت بهره‌برداری شد

به گزارش ایرنا شهردار علی‌آباد در این آیین مجموع اعتبار طرح های عمرانی شهرداری علی‌آباد را بیش از هفت میلیاردتومان اعلام کرد.

محمدرضا پورابراهیمی طرح های افتتاحی را شامل بلوار شهید بینا، بوستان امام موسی کاظم (ع)، بلوار شهید همت و خیابان شادروان شریفی برشمرد و طول بلوار شهید بینا را سه کیلومتر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طول بوستان امام موسی کاظم (ع)وبلوار شهید همت را ۲ کیلومتر  وخیابان شادروان شریفی را ۵۰۰مترمربع عنوان کرد.

پورابراهیمی از اجرای چمن مصنوعی شهر علی آباد در زمینی به مساحت۲ هزار مترمربع خبر داد و گفت: بزودی فعالیت نصب چمن مصنوعی انجام می شود. 

وی افزود: این طرح به‌صورت امانی توسط شهرداری علی‌آباد با نظارت مستقیم و با کیفیت مطلوب انجام ‌شده است.

این مسئول ادامه داد: اگر طرح ها به‌صورت پیمانکاری انجام می‌شد، قریب به ۲ برابر بایست هزینه پرداخت می‌شد.

وی اظهار داشت: شهرداری علی‌آباد با امکانات محدود توانسته این طرح ها را با نصف قیمت و با بهترین کیفیت به بهره‌برداری برساند.

بازدید استاندار از طرح راهسازی

استاندار کرمان همچنین از نقطه حادثه خیز قوس خاتون آباد در محور جیرفت - بلوک -فاریاب بازدید کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جنوب کرمان در این بازدید گفت: برای حذف این قوص یک و نیم میلیارد تومان هزینه شده است.

مجتبی رئیسی از رفع پنج نقطه حادثه خیز در محور جیرفت -بلوک- فاریاب خبر داد و گفت: برای رفع این نقاط حادثه خیز ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی به پل باغباغوییه اشاره کرد و گفت: این طرح به دلیل معارض با صرف اعتبار هشت میلیارد تومانی غیرفعال است.

رئیسی از هدف گذاری ۱۰ کیلومتر در هر نیم سال در محمر جیرفت - بلوک - فاریاب خبر داد و گفت: تا پایان سال ۱۰ کیلومتر اضاف می شود که مجموعا امسال ۲۱ کیلومتر تعریض در این محور انجام می شود.

برچسب‌ها افتتاح طرح طرح های عمرانی جیرفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح طرح های عمرانی جیرفت افتتاح طرح طرح های عمرانی جیرفت علی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛استاندار لرستان در بازدید از چند طرح عمرانی و اقتصادی در دست ساخت شهر خرم آباد گفت:تا پایان شهریور معاونت عمرانی استانداری باید به طبقه اول ساختمان استانداری منتقل شود.
 ابوطالب شفقت با اشار به پیشرفت ۶۸ درصدی ساختمان استانداری لرستان افزود:ساختمان استانداری در ۱۱  طبقه در حال ساخت است و برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
 استاندار لرستان همچنین در بازدید از هتل صخره ای خرم آباد گفت:دستگاههای اجرایی و شهرداری باید موانع کار را برای سرمایه گذار پایه کار این طرح که شامل جاده ی دسترسی و تأمین زیر ساختها است در اسرع وقت مرتفع کنند.
هتل صخره ای خرم آباد در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر بنا ساخته شده و در اجرای آن یکصد اتاق ،سه سالن یک هرار نفری و باند بالگرد طراحی شده است. 
 دکتر  ابوطالب شفقت در بازدید از مجتمع مسکونی و تجاری کیو خرم آباد هم افزود: فرابند شروع بکار این طرح فراهم شده است . این طرح  در زمینی به مساحت  ۱۶ هزار متر با همکاری  شهرداری خرم آباد و بنیاد اقتصادی کوثر  شروع شد که چند سالی است تعطیل  است . 
  استاندار لرستان همچنین در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی و اقتصادی شهر خرم آباد ضمن دعوت از سرمایه گذاران وخیران برای مشارکت در توسعه  استان بر پیگیری مطالبات مردم ،مشارکت و آموزش دادن مردم وجوانان برای توسعه استان تأکید کرد .
دکتر شفقت همچنیت امروز از محل برگزاری کنکور سراسری بازدید کرد .
 بیش از ۳۵ هزار دانش آموز لرستانی در این مرحله در کنکور سراسری شرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار