Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احسان بینش شامگاه پنجشنبه با بیان اینکه اکنون تعداد موارد ابتلا و بستری در شهرستان های شاهرود و میامی کاهش مختصری داشته است، به رسانه ها افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته ۲۶۶ بیمار کووید۱۹ در زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شناسایی شدند.

وی مجموع بیماران بستری در بیمارستان امام حسین(ع) و بهار شاهرود را ۲۲۴ تن اعلام کرد و اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۲۸ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بخش های اختصاص یافته به بیماران کرونایی بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بینش رعایت شیوه نامه های بهداشتی را برای عموم مردم ضروری خواند و ابراز داشت: تاکنون ۳۰ درصد از جامعه هدف در شهرستان های شاهرود و میامی نوبت اول واکسیناسیون را تزریق کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه هم اکنون تزریق دُز دوم واکسن برکت و سینوفارم برای جامعه هدف در دستور کار است، تصریح کرد: در حال حاضر این دانشگاه ظرفیت تزریق روزانه پنج هزار دُز واکسن را دارد اما میزان واکسن تحویلی به دانشگاه های علوم پزشکی کشور حدود یک سوم ظرفیت است.

وی ابراز امیدواری کرد: با ورود ۶ میلیون دُز واکسن در هفته آینده به کشور و با توزیع آن، ادامه واکسیناسیون با سرعت بیشتری انجام شود.

بینش با بیان اینکه نام افرادی که دُز اول واکسن را دریافت کردند در سامانه ثبت است و این شهروندان به تدریج و با توجه به تعداد واکسن موجود از طریق پیامک فراخوان خواهند شد، افزود: شهروندان از مراجعه به مراکز  واکسیناسیون بدون دریافت پیامک پرهیز کنند.

بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان شاهرود به درمان مبتلایان ویروس کرونا اختصاص یافته است، هم اکنون شهرستان شاهرود در وضعیت قرمز و شهرستان میامی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵۹۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۰۸ هزار و ۹۸۸ تن رسید.

همچنین از دیروز تا امروز ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۰ هزار و ۲۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۵۴۴ تن از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۵۵ هزار و ۵۱۲ تن رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود واکسن کرونا بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود ویروس کرونا کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود واکسن کرونا بهداشت و سلامت ویروس کرونا علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا

برخی همچنان بر این باور هستند که واکسن‌های ویروس کرونا، عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته است. 

فرانسوا ژاویه فومو تاموزو، فوتبالیست سابق اهل فرانسه و کنگو، علیه شرکت‌های فایزر و بیون‌تک به دادگاه شکایت کرده است. او معتقد است این شرکت‌ها که سازنده واکسن کووید-۱۹ هستند، بر حرفه او تأثیر گذاشته‌اند.

طرفداری | به گزارش اکیپ، فومو تاموزو در حالی که حالا در سن ۲۹ سالگی بازنشسته شده است، علیه شرکت‌های داروسازی فایزر و بیون‌تک به دادگاه شکایت کرده است. او می‌خواهد مشخص شود که آیا واکسن کووید-۱۹ نقش مهمی در مصدومیت‌های او داشته که به شدت بر حرفه وی تأثیر گذاشته است. فومو تاموزو که پیش از خداحافظی از فوتبال در تیم‌های اوسر، یو اس کویوی-روئن، ماریتیمو و استاد لاوال بازی می‌کرد، همچنین از فدراسیون فوتبال فرانسه به دلیل تحت فشار گذاشتن بازیکنان زیر نظر خود برای واکسینه شدن، شکایت کرده است.

به گفته‌ این بازیکن، از زمان واکسیناسیون، مصدومیت‌های پی در پی باعث آسیب به دوران حرفه‌ای او شده است: درد زانو (گونالژی)، تاندونوپاتی و پارگی تاندون آشیل، او را ماه‌ها از زمین دور نگه داشته‌ است. این مصدومیت‌ها اکنون بر زندگی روزمره او نیز تأثیر می‌گذارد:

راه رفتن طولانی مدت به سختی قابل تحمل است، از طرف دیگر دویدن هم برایم غیرممکن است. به محض اینکه می‌خواهم به خودم فشار بیاورم، مثلاً از پله‌ها بالا بروم یا چیزی از قفسه بردارم یا حتی پایین بیایم، درد شدیدی احساس می‌کنم.

دادگاهی برای تعیین ارتباط احتمالی بین واکسن و مصدومیت‌های فومو تاموزو در نظر گرفته شده است. دادگاه پاریس در تاریخ ۲ جولای جلسه‌ای برای این پرونده برگزار خواهد کرد تا در مورد لزوم تشکیل هیئت کارشناسان که وظیفه آن‌ها تعیین ارتباط (یا عدم ارتباط) بین دوزهای واکسن و مصدومیت‌های این بازیکن ۲۹ ساله است، تصمیم‌گیری کند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد