Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@22:00:00 GMT

سجادی: یک یار کمکی کنار فدراسیون‌ها هستم

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۴۶۰۶

سجادی: یک یار کمکی کنار فدراسیون‌ها هستم

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز پنجشنبه یازدهم شهریورماه حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به همراه مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی با حضور در تالار هندبال شهید قاسم سلیمانی از تمرینات و اردوی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در اردن بازدید کرد.

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این اردو گفت: در تیم دوومیدانی ۱۷ سال ملی‌پوش بودم و با سختی‌ها، اردوها، توقعات به حق برای اعزام‌ها و کسب سهمیه و….

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشنا هستم و خیالتان راحت باشد. رسماً می‌گویم که نه به عنوان جایگاه رسمی وزیر ورزش بلکه در عمل و به عنوان به عنوان یک یار کمکی کنار فدراسیون‌ها هستم و همه در وزارت وظیفه داریم بیش از پیش در کنار شما باشیم.

وی ادامه داد: با هندبال آشنایی دارم و از خیلی از اتفاقات کار شما شناخت دارم ولی در سطح ملی قول می‌دهم بیشتر از آنچه مورد نیاز شماست در دستور کار باشد.

وزیر ورزش و جوانان خطاب به تیم هندبال بانوان گفت: امیدوارم نمایش خوبی از بانوان با حجاب ایرانی را در میادین جهانی داشته باشیم و این باور برای همه بانوان ایجاد شود که می‌توانند جهانی شوند و شما سد شکن باشید. قول می‌دهیم که اوضاع ورزش خیلی بهتر از گذشته خواهد بود.

همچنین در ابتدای این بازدید رزمگر، مدیر تیم‌های ملی هندبال بانوان گزارشی از وضعیت این تیم ارائه کرد. رزمگر گفت: شش مرحله اردو برای بانوان برگزار شد و قرنطینه به طور کامل برگزار و همه بچه‌ها تست کرونای خروجی و ورودی داده‌اند. ۲۲ شهریورماه تیم ملی هندبال بانوان به اردن اعزام می‌شود. در این دوره تیم‌ها پرقدرت هستند و امیدوارم در دور مقدماتی در گروه خود دوم شده و بتوانیم به جمع چهار تیم پایانی برویم و در مسابقات جهانی حاضر و هندبال ایران را به دنیا اثبات کنیم.

شیما زارع، ملی‌پوش هندبال بانوان کشورمان نیز در حاشیه این اردو بیان کرد: شرایط سخت بود اما کادر فنی و رئیس فدراسیون ما را در این مسیر حمایت کردند. امیدواریم بتوانیم پرچم ایران را در این رقابت‌ها به اهتزاز در آوریم و راهی مسابقات قهرمانی جهان شویم.

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال نیز خاطرنشان کرد: از دکتر حمید سجادی بابت حضورشان در فدراسیون هندبال تشکر می‌کنم. ما هم مانند سایر اقشار ورزش منتظر حضور یک مدیر ورزشی و از بدنه ورزش برای حضور در وزارت ورزش بودیم. با تدبیر رئیس جمهور این امر محقق شد و سجادی که قهرمان ملی ما است در رأس ورزش کشورمان حضور یافت.

وی افزود: وزیر ورزش و جوانان بر اهمیت توسعه ورزش بانوان تاکید داشتند و دیشب بلافاصله دعوت ما را برای حضور در اردوی تیم ملی بانوان قبول کردند و بلافاصله بعد از بازگشت به تهران به اردو آمدند.

رئیس فدراسیون هندبال تاکید کرد: به کسب یک نتیجه خوب از تیم بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا امیدواریم. آنها سربازان کشور هستند و امیدوارم برای اولین بار تاریخ ساز شوند و به مسابقات جهانی اسپانیا صعود کنند.

تیم ملی هندبال بانوان کشورمان این روزها خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در اردن آماده می‌کند. تیم ملی هندبال کشورمان در گروه اول این رقابت‌ها با تیم‌های ژاپن، اردن، کویت، سوریه و فلسطین هم گروه می‌باشد و قرار است در ۲۴ شهریورماه در اولین مسابقه به مصاف تیم کویت برود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هندبال حمید سجادی تیم ملی هندبال بانوان ایران حمید سجادی هندبال وزیر ورزش و جوانان ملی هندبال بانوان مسابقات قهرمانی تیم ملی هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید

وزیر ورزش و جوانان در نامه به رئیس فدراسیون فوتبال رسماً خواستار رسیدگی به اتفاقات اخیر در بحث بی‌احترامی به بانوان در ورزشگاه‌ها شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در دستوری به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، از او خواست ضمن بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، گزارش آسیب‌‌شناسی از رخ‌دادهای اخیر را ارائه کند. در نامه هاشمی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است:

«همانطور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به‌عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنماها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم کرده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی - ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود‌ هستند. بر همین اساس، باید تأکید کنم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقه‌مند به ورزش‌ کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بارها تأکید کرده‌ام ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است.

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود. بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمامتر پیگیری خواهد کرد».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان