Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم پاسداشت طلبه مجاهد و خستگی‌ناپذیر عرصه جنگ نرم، استاد حوزه و دانشگاه دکتر محمدحسین فرج نژاد با حضور جمعی از فعالان جبهه فرهنگی و اجتماعی شامگاه امروز در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سید احمد عبودتیان به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: ۳۲ سال است که بعد از جنگ تحمیلی وارد جنگ نرم شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز مجاهدان بسیاری در جنگ نرم به‌صورت خاموش و بی‌وقفه به مجاهدت مشغول هستند و در اوج گمنامی کارهایی انجام می‌دهند که حتی از نظر نزدیکان ایشان نیز مخفی است.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (عج) با بیان اینکه در عصر جهاد، انسان‌هایی طراز خود را می‌طلبد، گفت: امروز اسطوره‌ای مانند حاج‌قاسم زبانزد عالم شده و به عنوان الگوی تمام ناشدنی این عصر شناخته می‌شود؛ در عرصه جنگ نرم نیازمند الگوهایی از این جنس مجاهدان هستیم که تنها در عرصه‌های سیاسی و جنگ سخت مبارزه نمی‌کنند بلکه در جنگ نرم نیز ایفای نقش دارند.

وی یکی از مهمترین فلسفه‌های عصر جهاد را معرفی افرادی چون محمدحسین فرج نژاد بیان و عنوان کرد: امروز نسل جوان نیازمند شناخت چنین افرادی هستند چراکه امثال محمدحسین در خانه شیطان و خانه عنکبوتی اسرائیل به مقابله با دشمن می‌پردازد؛ ایشان انسان منفعلی نبود و در جنگ نرم دشمن را در خانه خودش تارومار می‌کرد.

عبودتیان لازمه شناخت محمدحسین را شناخت انسان طراز انقلاب اسلامی دانست و ابراز کرد: اگر کسی طراز انقلاب اسلامی باشد امتی می‌تواند از اثر ایشان بهره ببرد.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (عج) با تاکید بر اینکه محمدحسین فرج نژاد حکمت بود، بیان داشت: حکمت محصول دو مسئله است اولاً اهل جهاد بود و هر کاری انجام می‌داد در مقابله با دشمن بود و هرگز کار لغو انجام نمی‌داد و دیگر اینکه هر کاری غیر از مخاصمه با دشمن را لغو می‌دانست. هنر آن مرحوم این بود که خانوادگی مبارزه می‌کرد همسر ایشان نیز در عرصه هنر و طراحی همراه همسرش بود.

در ادامه حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه اظهار داشت: یکی از کارهایی که معمولاً محققین انجام می‌دهند این است که معمولاً در یک رشته خاصی به حل یک مسئله می‌پردازند، این کار دشواری است اما دشوارتر از آن این است که یک نفر بیاید و حیثیت یک موضوع را بررسی کند و این کار به‌مراتب بسیار دشوارتر است مرتبه نخست است و کار پژوهشی دیگر این است که محقق موضوعی را از ساحت‌های مختلف چون مبنا شناختی، مبانی شناختی و کارکرد شناختی مورد بررسی قرار دهد. این سه ساحت به‌مراتب از مرحله دوم سخت‌تر است اما حاصل آن بسیار جامع و کامل خواهد بود.

رئیس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران ادامه داد: مرحوم فرج نژاد شخصیتی بود که هیچ‌گاه مانند یک فیلسوف محض به مسئله‌های فلسفی مستقلاً نمی‌پرداخت بلکه موضوع را می‌گرفت و در ساحت‌های مختلف به آن می‌پرداخت تا ابعاد آن را بشناسد.

وی افزود: انسان زمانی‌که می‌خواهد واقعیتی را ببیند باید از پنجره و ساحت‌های مختلف به آن بنگرد، ایشان این توانایی را داشت از این رو او می‌توانست با کودکان با زبان آنان و با اهل علم و فکر با زبان فنی خودشان سخن بگوید و این کار هرکسی نیست.

حجت الاسلام خسروپناه بیان داشت: مرحوم فرج نژاد وقتی به مقوله سینما می‌پردازد با مبنا شناسی، مبانی شناسی و کارکردشناختی سینما را بررسی می‌کند.

در بخش بعدی، حجت الاسلام احمد رهدار گفت: بسیاری از دوستداران انقلاب زحمت می کشند و پرچمی به نفع انقلاب برافراشته می‌کنند. کسانی که در عرصه علم تلاش دارند خوب می‌دانند که در حوزه صهیونیسم، شناساندن و جریان سازی لازم است و کار در این حوزه بسیار دشوار است زیرا جریان صهیونیسم به دنبال اقداماتی که انجام می‌دهد افرادی را که آنان را افشا می‌کنند از سر راه برمی‌دارند و یا حذف می‌کنند یا حتی این افراد با کمال تأسف مورد بی مهری برخی نهادهای رسمی کشور قرار می‌گیرند و از پذیرش این افراد به عنوان کنشگر اجتناب می‌کنند.

وی با بیان اینکه صهیونیسم مهم‌ترین مسئله اسلام به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: محمدحسین در این زمینه مطالعه و تحقیق بسیاری انجام داد، کتاب نوشت و زحمات بسیاری کشید تا این مسئله را در عرصه رسانه بیاورد و مطرح کند. ایشان در سطح نظریه‌پردازی، تربیت افراد و غیره ورود کرد. اثرات آن مرحوم میراث اخلاص اوست.

کد خبر 5295544

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدحسین فرج نژاد طلبه سینمای آمریکا عبدالحسین خسروپناه احمد رهدار محرم 1400 حسینیه مهر فعالیت های قرآنی قرآن قرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی آیت الله خامنه ای عاشورا اربعین 1400 امام حسین ع اربعین حسینی درگذشت چهره ها حوزه علمیه جهان اسلام فرج نژاد جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس

لوتار ماتئوس به شدت از اولی هونس انتقاد کرده است

طرفداری | از این پس با منتشر کردن صحبت‌های لوتار ماتئوس به عنوان کارشناس که هر هفته در ستونش در سایت اسکای آلمان درباره اتفاقات پیرامون فوتبال آلمان تحلیل‌های خود را ارائه می‌دهد، اتفاقات و حواشی جالب بوندسلیگا آلمان را بررسی خواهیم کرد. 

در حالی که سه‌شنبه شب بایرن مونیخ در یک بازی مهم در آلیانتس آرنا در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف رئال مادرید برود، اما در این باشگاه تمامی توجهات به‌جای این بازی به درگیری اولی هونس و توماس توخل معطوف شده است.

اولی هونس در یک مصاحبه مفصل، درباره توماس توخل گفت که او اعتقاد دارد اگر از بین بازیکنان جوان مانند جمال موسیالا، الکساندر پاولوویچ یا آلفونسو دیویس عملکرد خوبی نداشته باشند، بهتر است بازیکن دیگری به‌جای آن‌ها جذب شود تا اینکه روی پیشرفت آن‌ها وقت بگذارند.

توخل نیز در یک مصاحبه پس از بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت که موفق شدند با نتیجه 2-1 پیروز شوند، از هونس بابت این صحبت‌ها انتقاد کرد و گفت برایش قابل درک نیست چرا در چنین مقطع مهمی چنین حرف‌های زده شده است.

در بایرن مونیخ کسی جلودار اولی هونس نیست  متأسفانه اولی هونس یک‌بار دیگر با اظهار نظرهای خود درباره توماس توخل اولویت‌های باشگاه را فراموش کرد. من همیشه تصور می‌کردم هونس و توخل می‌توانند با هم کنار بیایند و این صحبت‌های هونس را درک نمی‌کنم. 

هر چند این اولین‌بار نیست که مسائل داخل باشگاه را بیان می‌کند و شما نمی‌توانید اولی را متوقف کنید، او در چنین لحظاتی فکر نمی‌کند. همه ما اشتباه می‌کنیم و گاهی اوقات حرف‌های نسنجیده‌ای می‌زنیم اما هونس حتی دامنه صحبت‌هایش را نیز گسترش داد. در هر حال نمی‌توان به او گفت که مصاحبه نکند زیرا همیشه از او سؤال می‌شود؛ اما مواقعی هم هست که شاید آماده نباشد و حرف اشتباهی بزند.

برداشت اولی هونس از خواسته‌های توماس توخل اشتباه بوده است

شاید هونس به درستی گوش نکرده باشد. توخل هرگز به او نگفته است: «من نمی‌توانم پاولوویچ یا موسیالا را بهتر کنم.» با این حال یک مربی می‌تواند بگوید: «این بازیکن استعداد زیادی دارد، اما من نمی‌توانم او را بهتر کنم. من هر روز تلاش می‌کنم، اما او همراهی نمی‌کند.»

اینکه توخل حس کند به شخصیت مربیگری‌اش توهین شده، من به او حق می‌دهم. هر چند هونس می‌تواند در یک گفت‌وگوی خصوصی بگوید: «بله، من اشتباه متوجه شدم.» اما نمی‌دانم آیا حاضر به انجام چنین کاری می‌‍شود یا خیر. 

اولی هونس هم از خیلی چیزها بی‌خبر است 

 من با هونس رابطه نزدیکی ندارم، نمی‌دانم او از بیان کردن این صحبت‌ها چه هدفی دارد، هر چند اینکه آیا او از روی احساسات چنین کاری انجام می‌دهد یا هوس. او از خیلی چیزها بی‌خبر است. هفته گذشته به طور تصادفی فهمیدم به کسی گفته است: «لوتار، دمیکلیس را وارد بازی بایرن کرد» (شایعات مربوط به گزینه مربیگری) اما من هیچ کسی را وارد این بازی نکردم و مارکوس اوثمر بود که این‌کار را کرد.

کسی که اخبار و رسانه‌ها را دقیق دنبال می‌کند و اطلاعات را کامل به هونس می‌دهد، باید کارش را درست انجام دهد یا اینکه کسی چیزهایی به او القا می‌کند که با واقعیت مطابقت ندارد. 

 صحبت‌های اولی هونس به برنامه‌های بایرن مونیخ آسیب می‌زند

 سال‌هاست همه می‌دانند که هونس گاه و بیگاه حرف‌های تندی می‌زند، اما این بار، این اظهارات در آستانه دو بازی مهم فصل بیان شدند (بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید) که باعث ایجاد حاشیه برای تیم شده است که این مفید نیست. توماس توخل نهایت پنج یا امیدوارم با رسیدن به فینال شش بازی دیگر روی نیمکت بایرن می‌نشیند

این موضوع می‌تواند مذاکرات بایرن با رانگنیک را نیز دشوارتر کند. چنین اظهارات تندی هیچ‌گاه در یک زمان مناسب بیان نمی‌شوند اما این حرف‌ها در بدترین زمان ممکن با توجه به شرایط بایرن، گفته شدند.

باید از اولی هونس برابر خودش محافظت شود 

شاید وقت آن رسیده باشگاه به هوینس بگوید: «ما تو را دوست داریم و از همه کارهایی که برای بایرن انجام دادی، سپاس‌گزاریم. با این حال خواهش می‌کنیم دیگر مصاحبه نکن.»

من این را برای توهین به هونس نمی‌گویم اما شما باید از او برابر خودش محافظت کنید. او با چنین کارهایی نه تنها به اف‌سی بایرن آسیب می‌رساند بلکه به خودش نیز ضربه می‌زند. او همه کاری برای بایرن انجام می‌دهد و قلبش با این باشگاه است اما در چنین لحظاتی، باید از او محافظت کنید یا باید یک نفر در کنارش باشد تا بتواند به او توضیح دهد چه چیزی را نباید بگوید

اولی هونس به خانواده بایرن مونیخ آسیب می‌زند 

اگر او برای ایجاد تنش قبل از بازی لیگ قهرمانان اروپا، به کسی از رئال مادرید حمله می‌کرد، مانند کاری که قبل از بازی‌های مهم بوندسلیگا انجام می‌داد، قابل درک بود اما این‌بار، او به خانواده خودش، به خانواده بایرن آسیب زد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • مجتهدی اهل تظاهر نبود و همیشه خودش را دانشجو می‌دانست
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • رئیسی: دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند
  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است