Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث پنج شنبه ۱۱ شهریورماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اعضای باند خانوادگی قاچاق سلاح و مهمات منهدم شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از منهدم شدن اعضای یک باند خانوادگی و کشف ۱۷ قبضه اسلحه جنگی و شکاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز، ماموران پلیس امنیت عمومی استان فارس با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند اعضای یک باند خانوادگی با یک سواری سمند در حال انتقال تعدادی اسلحه از استان‌های غربی به شیراز هستند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور شیراز-سپیدان اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی سواری سمند را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده و سرنشینان بدون توجه اقدام به فرار کردند.

معاون اجتماعی پلیس فارس تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده با سرعت به سمت بخش درودزن تغییر مسیر و قصد متواری شدن داشته که ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند خودرو را توقیف کنند.

سرهنگ محمدی گفت: در بازرسی از آن خودرو، ۱۴ قبضه سلاح شکاری پنج تیر پران و ۵ قبضه کلت رولور و تعدادی فشنگ مربوطه قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای در رکاب و درب‌ها جاسازی شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص راننده به همراه همسر و برادر زنش که خانوادگی در زمینه قاچاق سلاح و مهمات فعالیت داشته‌اند دستگیر شدند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۱۱۰ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی سروستان از کشف ۱۱۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالرسول مجتهدی فرمانده انتظامی سروستان اظهار کرد: به منظور طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی سروستان به همراه عوامل بسیج هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور فسا-شیراز در یک عملیات ضربتی به دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و پراید مشکوک و دستور ایست دادند که رانندگان اقدام به فرار کردند.

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند هر ۲ سواری را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی سروستان با بیان اینکه در بازرسی از سواری پژو ۹۷ کیلو و ۴۰۰ گرم و از پراید ۱۲ کیلو و ۶۰۰ گرم (در مجموع ۱۱۰ کیلو تریاک) کشف شد، گفت: در این خصوص ۲ قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی با هوشیاری پلیس آباده

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی شهرستان آباده بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آباده در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی شیراز-اصفهان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو یک دستگاه موتورسیکلت پاکشتی، یک دستگاه آبسردکن و ۴ دستگاه لپ تاپ خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی آباده با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد و در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: قاچاق کالا تهدیدی جدی برای تولید جامعه است و مبارزه با قاچاق کالا یک تکلیف همگانی است که نیروی انتظامی در برخورد با این پدیده به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

پلیس زرین‌دشت، پراید حامل مواد مخدر را توقیف کرد

فرمانده انتظامی زرین‌دشت از توقیف سواری پراید و کشف ۲۰ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و تریاک خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد فرمانده انتظامی زرین‌دشت بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرین‌دشت هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک سواری پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲ کیلو هروئین و ۱۸ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک کشف شد، افزود: در این خصوص ۳ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف موتور‌سیکلت سرقتی در زرین دشت

فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت از کشف یک دستگاه موتور‌سیکلت دارای سابقه سرقت از شهرستان داراب خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت بیان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه خسویه زرین‌دشت حین گشت زنی هدفمند در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین مشکوک و دستور ایست دادند.

او افزود: راکب و ترک‌نشین بدون توجه به ایست پلیس متواری و ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند موتورسیکلت را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت با بیان اینکه در استعلام اولیه از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد که موتورسیکلت توقیفی دارای سابقه سرقت از شهرستان داراب دارد، گفت: در این خصوص دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری ۹۱ متهم تحت تعقیب در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری ۹۱ متهم و محکوم تحت تعقیب طی یک هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: در پی اجرای حکم قضائی مبنی بر دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب و به جهت حساسیت موضوع و ممانعت از قانون گریزی هنجار شکنان اجتماعی، این ماموریت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس این شهرستان با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این افراد در نقاط مختلف شهر شیراز شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه در این خصوص مأموران انتظامی با هماهنگی دستگاه قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه موفق شدند ۹۱ نفر از محکومان و متهمان متواری و تحت تعقیب را دستگیر کنند، گفت: افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دستگیری عامل توهین و هتک حیثیت در فضای مجازی

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری دختری که به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به انتشار تصاویر شاکی و هتک حیثیت او در فضای مجازی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت بیان کرد: در پی شکایت دختری جوان مبنی بر اینکه فرد ناشناسی اقدام به توهین و هتک حیثیت وی در فضای مجازی کرده است که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس فتا با بررسی مطالب منتشر شده و انجام اقدامات تخصصی هویت عامل توهین و هتک حیثیت که یکی از بستگان شاکی (دخترخاله) بود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام شناسایی و وی را احضار کردند.

فرمانده انتظامی مرودشت بیان کرد: متهم در مواجهه با ادله‌های پلیس لب به اعتراف گشود و در اظهاراتش دلیل جرم خود را اختلافات خانوادگی بیان کرد.

سرهنگ زینلی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هرگونه توهین، تهدید و نشر اکاذیب در فضای مجازی، هیچگاه مقابله به مثل نکنند و در اسرع وقت پلیس را در جریان کار قرار دهند.

توقیف زانتیا و کشف ۱۴ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۱۴ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: به منظور طرح برخورد با قاچاقچیان، ماموران انتظامی لارستان هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری به یک سواری زانتیا مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف و در بازرسی از آن ۱۴ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: در این خصوص ۴ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری باند قاچاق حوادث و انتظامی فضای مجازی فرمانده انتظامی شهرستان تحویل مراجع قضائی شد قاچاق سلاح و مهمات توهین و هتک حیثیت شهرستان زرین دشت سیر مراحل قانونی مواد مخدر از نوع ماموران انتظامی مبارزه با قاچاق باند خانوادگی فضای مجازی ماموران پلیس نفر دستگیر دستور ایست تحت تعقیب موفق شدند یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان گفت: با تلاش و هوشیاری مأموران محموله بزرگ دخانیات به ارزش چهار میلیارد ریال کشف و ضبط شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، سرهنگ علی‌اکبر مرادی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر تخلیه میزان زیادی سیگار قاچاق در سواحل این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قشم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این محموله در ساحل جاده قشم سوزا تخلیه و قاچاقچیان قصد بارگیری آن را داشتند، گفت: مأموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر شدند که قاچاقچیان به محض مشاهده مأموران در ساحل به وسیله قایق به سمت دریا متواری گشتند.

فرمانده انتظامی انتظامی با بیان اینکه در این عملیات 200 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شده، گفت: ارزش این محموله حدود چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

مرادی ضمن تشکر از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی و با تأکید بر جدیت این ارگان در مقابله با قاچاق کالا و ارز با توجه به تأثیرات سوء آن بر اقتصاد ملی، بیان داشت: از شهروندان خواستاریم همچون همیشه پشتیبان پلیس بوده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران