Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@19:42:56 GMT

واکنش وب سایت AFC به پیروزی ایران برابر سوریه

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۵۰۱۷

واکنش وب سایت AFC به پیروزی ایران برابر سوریه

وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت جهانبخش پیروزی تیم ملی ایران بر سوریه را تضمین کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود از مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی با نتیجه یک بر صفر از سد سوریه گذشت. وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با تیتر "جهانبخش پیروزی تیم ملی ایران بر سوریه را تضمین کرد"، به بررسی این دیدار و برتری شاگردان اسکوچیچ پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وب سایت AFC در این زمینه نوشت: گل کاپیتان علیرضا جهانبخش، تعیین کننده بود زیرا ایران در بازیهای مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه آزادی سوریه را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. جهانبخش با ضربه ای که منحرف شد، در دقیقه 56 تیم را از بن بست خارج کرد. پاداش تیم ملی کسب سه امتیاز مقابل تیم نزار محروس بود که شانس های ضعیف و بسیار اندکی داشت.

 

 

 


ایرانی ها در دیدار سه شنبه خود در دوحه با عراق این شانس را خواهند داشت که دو برد را از آن خود کنند، در حالی که سوریه این فرصت را خواهد داشت تا در امان مقابل امارات متحده عربی به میدان برود.
ایران که تقریباً در نیم قرن گذشته در برابر سوریه بدون شکست بوده، به عنوان تیم برتر به میدان رفت و در دقایق ابتدایی توسط شجاع خلیل زاده در دقیقه 3 روی ضربه کرنر سامان قدوس شانس گلزنی داشت.
علیرغم اینکه سوریه در رنکینگ فیفا 54 رتبه پایین تر از ایران است، اما یک موقعیت طلایی را در دقیقه 16 برای خود ایجاد کرد، هنگامی که عمر خریبین با عبور از شجاع خلیل زاده ضربه اش را زد اما تلاش او خطری را روی دروازه ایران ایجاد نکرد.


یازده دقیقه پس از آغاز نیمه دوم و بعد از یک حرکت تهاجمی، توپ را به شکل دقیقی برای علیرضا جهانبخش تأمین کرد که ضربه او پس از برخورد با ثائر کروما، یک انحراف قابل توجه پیدا کرد و راه ورود به دروازه سوریه را پیدا کرد. در پایان مردان اسکوجیچ پیروزی خود برای راهیابی به قطر را مهر زدند.

تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی ایران بر سوریه وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا

تیم فوتبال دختران ایران با ۴ پیروزی و یک تساوی برابر حریفان خود در تورنمنت کافا، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آخرین دیدار تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال ایران برابر قرقیزستان در تورنمنت کافا امروز از ساعت 13:30 برگزار شد که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این دیدار پرنیا رحمانی در دقیقه 66 برای ایران گلزنی کرد.معصومه شکوری، ناظر داوری ایران و قرقیزستان را بر عهده داشت.

ملی پوشان ایران با پیروزی برابر ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و تساوی مقابل قزقیزستان عنوان قهرمانی این تورنمنت را به خود اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش