Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:16:46 GMT

چهره خندان ساکت؛ او به دنبال تراکتوری ها نیست

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۵۰۸۴

این برای اولین بار است که ساکت الهامی در لیگ برتر از ابتدا به عنوان سرمربی در یک تیم حضور دارد و به همین بهانه نساجی را به یکی از شهرهای مرتفع از سطح دریا برده تا بدنسازی تیمش را انجام دهد؛ شهر سرعین. 

به گزارش "ورزش سه"، او در دو مقطعی که سرمربی تراکتور و نساجی بوده در هر دو تیم در میانه های راه هدایت آنها را برعهده گرفت و البته کارنامه خوبی از خود به جا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تراکتور را قهرمان جام حذفی کرد و در ادامه تیم در حال سقوط نساجی را در لیگ برتر نگه داشت و این کارنامه نشان داد بعد از سال ها مربیگری در تیم های بزرگ لیگ برتر آماده است به عنوان سرمربی هم کارنامه خوبی از خود در لیگ برتر به جای بگذارد. مربی ای که دیگر در مورد او نمی گویند فقط یک تمرین دهنده خوب است. حالا می شود از او به عنوان یک head coach(سرمربی) خوب هم یاد کرد. 

 

 

 

 

یکی از حسن های ساکت الهامی که به نظر می رسد در موفقیت او در تراکتور و نساجی دخیل بوده این است که یک تمرین دهنده خوب بشمار می رود و بعد از اینکه سرمربی شده اینطور نبوده که در کنار زمین بایستد و تمرین را تمام و کمال به دستیارانش بسپارد بلکه در هر دو تیم خود مجری اول تمرین البته به کمک دستیارانش بوده است. 

 

او در حال ساختن یک تیم خوب در زادگاهش یعنی سرعین است. جایی که در بالاترین نقطه از سطح دریا قرار دارد و برای بدنسازی تیم های ورزشی جای خوبی است. او که بعد از نساجی با پیشنهاد خوبی از سوی چند تیم لیگ برتری مواجه شد ترجیح داد در نساجی بماند چرا که به خوبی می داند جایگاه نساجی چیزی بالاتر از ماندن در لیگ برتر است و اگر نساجی را به یک عنوان مهم در لیگ برتر برساند برای همیشه نام او در قائمشهر  ماندنی خواهد شد. هر چند او در فصلی که گذشت هم دست به کار بزرگی زد. او در حالی نساجی را در لیگ برتر نگه داشت که خیلی ها حتی طرفداران نساجی شانسی برای بقاء  تیم قایل نبودند. 

 

 

 

 

اما تمرینات نساجی در حالی در شهر سرعین دنبال می شود که در فضای مجازی زمزمه هایی مبنی بر حضور اکبر ایمانی بازیکن معترض تراکتور در نساجی وجود دارد. به خصوص در فصلی که ساکت الهامی در تراکتور مربیگری می کرد ستاره های این تیم رابطه خوبی با این مربی جوان داشتند و حتی خود او در مصاحبه ای به صراحت اشاره کرد بازیکنان بزرگ تراکتور مسبب سرمربیگری او شدند و موجب شدند تبدیل به مربی بهتری شود. اما ساکت الهامی به دلیل رابطه خوب با باشگاه تراکتور به دنبال بازیکنان تراکتور نیست. نکته مهم دیگر اینکه در نساجی سقف قراردادها محدود است و به طور حتم قادر به جذب بازیکنی چون اکبر ایمانی نیست. نساجی با توجه به اینکه بیشتر مهره های فصل گذشته اش را حفظ کرده و از سویی برخی از بازیکنان جوان این تیم هم رشد کرده اند به نظر می رسد بعداز جذب علیرضا حقیقی – مرتضی منصوری – رضا جعفری و باقرپور با تمدید قرارداد یکی دو بازیکن دیگر از جمله کریم اسلامی و محمود قائد رحمتی به کار خود در نقل و انتقالات پایان خواهد داد. چهره خندان ساکت در تمرینات نساجی در شهر سرعین نشان می دهد او از تیمی که بسته راضی به نظر می رسد. شاید خیلی ها او را در پاسخ منفی به پیشنهاداتی که به دستش رسید، سرزنشن کنند اما ساکت الهامی که در زمره مربیان باتجربه فوتبال کشور بشمار می رود به خوبی می داند موفقیت با نساجی بازتاب زیادی در فوتبال باشگاهی برای او خواهد داشت.

 

 

 

نساجی مازندران ساکت الهامی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران ساکت الهامی ساکت الهامی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند

در یک مورد عجیب، شاگردان ساکت الهامی، قهرمان و تیم‌های سقوط کننده لیگ را مشخص می‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شاگردان الهامی در شرایطی این هفته به مصاف پرسپولیس خواهند رفت که باید ۱۵ روز دیگر در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف دیگر مدعی قهرمانی یعنی استقلال بروند و بدین ترتیب ببرهای مازندران نقش مهمی در تعیین قهرمان لیگ بیست و سوم دارد.

از طرفی نساجی در هفته بیست و هفتم و همچنین هفته پایانی به ترتیب باید به مصاف دو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان برود. این دو تیم نیز به همراه نساجی در انتهای جدول قرار دارند و در تلاش هستند تا در لیگ برتر باقی بمانند. بدین ترتیب آنها در ۵ بازی پایانی خود در مسابقات لیگ دو دیدار ۶ امتیازی با حریفان مستقیم خود دارند تا الهامی و شاگردانش علاوه بر تاثیرگذاری بر روی معرفی تیم قهرمان لیگ روی تیم‌های سقوط کننده نیز اثر گذار باشد. 

 

 

دیگر خبرها

  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • اوسمار در پیچ خطرناک جاده شمال
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!