Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@16:37:22 GMT

لیختن اشتاین ۰-۲ آلمان؛ شروع خوب تیم فلیک

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۵۴۹۴

لیختن اشتاین ۰-۲ آلمان؛ شروع خوب تیم فلیک

لیختن اشتاین و آلمان در چارچوب بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم رفتند که در نهایت آلمان با نتیجه ۲-۰ لیختن اشتاین را شکست داد. این اولین بازی تیم ملی آلمان تحت هدایت هانسی فلیک بود. رابین گوزنس در اواخر بازی دچار مصدومیت شد و با توجه به این که آلمان هر پنج تعویضش را انجام داده بود، این تیم مجبور شد دقایقی را ده نفره سپری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات بازی لیختن اشتاین و آلمان تاریخ برگزاری: پنجشنبه، ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ (۲ سپتامبر ۲۰۲۱) ساعت برگزاری: ۲۳:۱۵ به وقت تهران تورنمنت: بازی چهارم مقدماتی جام جهانی – گروه J داور: فابیو خوزه کوستا وریسیمو (پرتغال) گلزنان لیختن اشتاین: – گلزنان آلمان: تیمو ورنر ۴۱’، لروی سانه ۷۷′ ترکیب تیم ها و نمرات بازیکنان بازی لیختن اشتاین و آلمان

  آمار بازی

  شرح گل های بازی لیختن اشتاین و آلمان

لیختن اشتاین ۰-۱ آلمان؛ تیمو ورنر ۴۱′: جمال موسیالا حرکتی را از سمت چپ شروع کرد و در پشت محوطه در عرض حرکت کرد و چند بازیکن را دریبل زد. این بازیکن با پاسی کوتاه، توپ را به ورنر که وارد محوطه شده بود، پاس داد. تیمو ورنر پس از پیش روی در محوطه و قرار گرفتن در موقعیت تک به تک با دروازه بان، با یک ضربه لایی دروازه لیختن اشتاین را باز کرد.

لیختن اشتاین ۰-۲ آلمان؛ لروی سانه ۷۷′: لئون گورتسکا توپ را به لروی سانه که در محوطه و پشت به دروازه ایستاده بود، پاس داد. سانه پس از چرخش و جا گذاشتن مدافع، با یک شوت زیبا و دقیق، آلمان را به گل دوم رساند. جدول گروه J

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)

قهرمان باز هم از شکست فرار کرد.

دانلود (66.2MB)

دیگر خبرها

  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • خلاصه بازی بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • اعتراضات به جنگ علیه غزه از دانشگاه های آمریکا به فرانسه و آلمان رسید
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • زیباترین بازی سال به کام آلومینیوم ؛ کامبک طلایی در اراک | اوسمار فقط در اراک می‌بازد