Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت برای تمدید مجدد قرارداد خواهان دریافت کلیه مبلغ قرارداد فصل قبل شدند.

خبرگزاری میزان - مشخص شدن وضعیت مدیریت باشگاه صنعت نفت باعث شد سرپرست موقت این باشگاه طی تماسی با برخی از بازیکنان خواهان تمدید قرارداد با آنها شود. این بازیکنان برای اینکه قراردادشان را تمدید کنند شرط و شروطی گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در صورتی با باشگاه صنعت نفت تمدید می‌کنند که کلیه مبالغ فصل قبل را دریافت کرده و با باشگاه تسویه حساب کنند. این در حالی است که بسیاری از بازیکنان این تیم به برخی دلایل جریمه شده و از مبلغ قراردادشان کسر شده است.

مسئولان فعلا بودجه مشخصی برای باشگاه صنعت نفت در نظر نگرفتند و فقط قول‌هایی دادند. ظاهرا مسئولان فعلی در حال رایزنی با سرمربی و بازیکن هستند و قصد دارند با همین وعده‌ها سرمربی و بازیکنان را پای تمدید قرارداد بکشانند.

بیشتر بخوانید: پورموسوی: به باشگاه گفتم با گزینه‌های دیگر مذاکره کنند/ به صنعت نفت برگردم جوانگرایی‌ می‌کنم

انتهای پیام/

برچسب ها: صنعت نفت آبادان بازیکنان صنعت نفت سیروس پورموسوی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صنعت نفت صنعت نفت آبادان بازیکنان صنعت نفت سیروس پورموسوی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو دفاع وسط سرخپوشان، گئورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان دو بازیکنان ممتاز و موثر برای پرسپولیس محسوب می‌شوند و درخشش آنها همواره الهام بخش دیگر بازیکنان این تیم است.

کنعانی‌زادگان که در این بازی در پست همیشگی خود بازی می‌کرد و مقابل حمله‌وران نساجی آنقدرها هم به دردسر نیفتاد، در پایان مسابقه با سوت داور این چنین به شادی برخاست.

او در ابتدا سمت علیرضا بیرانوند رفت و خوشحالی‌اش را با او تقسیم کرد و سپس طرف هواداران پرسپولیس حاضر در ورزشگاه وطنی را گرفت و در نهایت با نشان دادن آسمان به نوعی پیغام خود را به عکاسان حاضر در گوشه و کنار ورزشگاه وطنی رساند که لطفی پشت پیروزی پرسپولیس در ورزشگاه وطنی بوده است.

مسابقه‌ای که قرمزها با یک یار کمتر موفق به پیروزی در آن شدند. آن هم در شرایطی که حتی در مسابقه یازده به یازده هم به نظر می‌رسید نساجی شانس زیادی برای متوقف کردن پرسپولیس دارد.

عکس‌ها: معین نادری

دیگر خبرها

  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد