Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@21:58:06 GMT

خرید دستگاه درمانی ۲میلیاردی از محل وقف برای بیمارستان امام ساری

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۵۶۵۹

خرید دستگاه درمانی ۲میلیاردی از محل وقف برای بیمارستان امام ساری

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام عبدالله ولی‌نژاد در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه وقف در خدمت سلامت مردم قرار دارد، اظهار کرد: موقوفاتی که با نیت درمانی باشند در راستای نیت واقف برای امور درمانی و بهداشتی هزینه می‌شود.

وی از خرید یک دستگاه Ro تصفیه آب دستگاه دیالیز برای بیمارستان امام خمینی(ره) ساری خبر داد و افزود: این دستگاه درمانی از محل عوائد موقوفه محمدباقر تاجر ساروی به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خریداری و در بیمارستان نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری بیان کرد: موقوفه محمدباقر تاجر ساروی شامل بلوار کشاورز ساری می‌شود که شهروندان این مناطق با پرداخت اندک اجاره‌بها در این کار خیر سهیم هستند.

ولی‌نژاد خاطرنشان کرد: برای تداوم خرید تجهیزات درمانی برای بیمارستان امام خمینی(ره) از شهروندان ساروی درخواست داریم حق و حقوق موقوفات را پرداخت کنند تا همه بیماران از تجهیزات درمانی استاندارد برخوردار شوند.

وی یادآور شد: پیش از این با کمک شهروندان ساروی ۱۰ دستگاه درمانی از محل موقوفه محمدباقر تاجر ساروی برای بیمارستان امام خمینی(ره) ساری به ارزش ۳ میلیارد تومان خریداری شده بود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وقف اوقاف مازندران بیمارستان امام ساری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای بیمارستان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گلرو نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم در مجلس دوازدهم، طی نامه ای به رئیس جمهور و مذاکره با وزیر بهداشت، با اشاره به کمبود زیرساخت درمانی در مرکز استان، خواستار توسعه بیمارستان کوثر از ۳۰۰ تخت به ۸۰۰ تخت شد.

گلرو از تلاش های دولت رئیسی در ایجاد زیرساخت های درمانی از جمله سوانح سوختگی، اورژانس کوثر، مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کوثر، تامین دستگاه فوق پیشرفته رادیوتراپی برای درمان سرطان، توسعه بیمارستان امیرالمومنین بعنوان بیمارستان دوم مرکز استان تقدیر کرد.

این عضو خانه ملت با اشاره به تردد میلیونی زائران امام رضا (ع) از سمنان و خدمات ملی مراکز درمانی سمنان، زیرساخت های موجود را کافی ندانست و بر ضرورت توجه جدی وزارت بهداشت به تامین زیرساخت درمانی حوزه انتخابیه تاکید کرد.

کد خبر 6092893

دیگر خبرها

  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت