Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@06:40:26 GMT

بهره برداری مرکز ذخیره سازی روغن خام نهاوند در همدان

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۵۹۳۱

بهره برداری مرکز ذخیره سازی روغن خام نهاوند در همدان

ایسنا/همدان مدیرکل غله‌و خدمات بازرگانی استان همدان از بهره برداری مرکز ذخیره سازی روغن خام نهاوند در همدان خبر داد.

مسعود بکایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با ورود و تخلیه اولین محموله هزار تنی روغن خام وارداتی مجموعه مخازن ذخیره سازی روغن خام نهاوند با موفقیت به بهره‌برداری رسید.


وی با بیان اینکه  این مرکز ذخیره سازی با توجه به موقعیت جغرافیایی می تواند بعنوان کارخانجات تصفیه روغن در منطقه، غرب کشور را تغذیه کند،افزود: این مجموعه که قبلاً به عنوان مخازن فرآورده‌های نفتی و دارای ۸ مخزن به ظرفیت ۱۸ میلیون لیتر و تاسیسات جانبی متعلق به شرکت نفت بوده و به مدت ۱۳ سال تعطیل و متروکه شده بود، با واگذاری بصورت اجاره ۵ ساله، توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان همدان با هزینه ۱۴ میلیارد ریال بازسازی و آماده ذخیره‌سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل غله‌و خدمات بازرگانی استان همدان در ادامه از خرید تضمینی ۱۲۷۶ تُن محصول به ارزش بیش از ۱۴ میلیارد و ۳۲میلیون تومان تا پنجم شهریور ماه  از کلزاکاران این استان خبر داد و گفت:  مطالبات کلزاکاران سطح استان به صورت کامل تا پنجم شهریور ماه توسط مراکز خرید تضمینی تسویه شده است.

وی همچنین از خرید تضمینی ۱۹۸ هزار و ۵۱۶ تن گندم در این استان از چهارم تیرماه تا پنجم شهریور ماه  خبر داد و گفت: بیش از ۹۹ درصد مطالبات کشاورزان تا گندمکار تا پنجم شهریور ماه پرداخت شده است.

بکایی تصریح کرد: در میان شهرستان‌های استان تا تاریخ پنجم شهریور ماه  بیشترین خرید تضمینی گندم با ۵۰ هزار و ۱۳۷تُن، مربوط به شهرستان رزن و پس از آن شهرستان کبودراهنگ با ۴۴ هزار و ۳۶۳تُن، بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها نهاوند کلزا روغن پنجم شهریور ماه خرید تضمینی ذخیره سازی روغن خام تا پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت

دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: CT اسکن مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت با همکاری و مشارکت گروه مپنا در نیمه دوم فروردین امسال راه اندازی شده و بهره برداری از آن، سطح ارائه خدمات درمانی را در این مرکز تخصصی و فوق تخصصی ارتقا داده و موجب افزایش رضایت مندی مردم و دریافت کنندگان خدمت شده است.

او افزود: پیش از راه اندازی CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت، بیماران مرکز به ناچار باید به مراکز آموزشی درمانی مستقر در شهر ارجاع می‌شدند که این مسئله علاوه بر معطلی و طولانی کردن روند درمان، خطراتی را متوجه بیماران و کار را بر کادر درمان در دیگر مراکز آموزشی درمانی مرکز استان مضاعف می‌کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: از ابتدای راه اندازی آزمایشی CT اسکن این مرکز تاکنون بیش از ۴۰ بیمار خدمات تصویربرداری مورد نیاز را دریافت کرده اند؛ این در حالی است که این بخش هنوز به صورت رسمی افتتاح نشده و یقینا در آینده نه چندان دور نیاز بسیاری از مراکز درمانی را نیز پاسخ خواهد داد.

به گفته دکتر آشوبی، در حال حاضر قیمت دستگاه CT اسکن ۱۶ اسلایس در بازار حدود ۱۳ میلیارد تومان است و دانشگاه علوم پزشکی گیلان تنها یک میلیارد تومان برای آماده کردن فضا و تجهیزات هزینه کرده است.

او تصریح کرد: نصب و راه اندازی دستگاه CT اسکن ۱۶ اسلایس در مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت به عنوان یک مرکز تخصصی و فوق تخصصی درمان کودکان در استان گیلان، یکی از جلوه‌های برون‌سپاری و بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی در تهیه و ارائه بسته‌های خدمتی سلامت به مردم است که علاوه بر خدمت با کیفیت و ارزان، هزینه تمام شده برای دولت را نیز کاهش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید