Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن کریمی پنجشنبه شب در بازدید میدانی از روستای جعفرآباد از توابع توکهور و هشتبندی شهرستان میناب اظهار کرد:مسوولان باید بازدید میدانی از روستاها با هدف تصمیم گیری آگاهانه برای رفع مشکلات مردم انجام دهند.

وی ادامه داد: بسیاری از مدیران و مسوولان در طول سالها به این منطقه رفت و آمد کرده و نسبت به مشکلات  مردم ساکن در آن آگاهی دارند اما به اذعان ساکنان این روستا تنها وعده هایی بی عمل از مسوولان نصیب آنها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان اظهار داشت:مشکلات این روستا به حدی زیاد بود که نماینده ولی فقیه استان هرمزگان تصمیم بر این موضوع گرفت که ستاد امربه معروف و نهی از منکر به طور ویژه در این روستا حضور پیدا کنند.
کریمی یاد آور شد: در این بازدید که حدود چهار ساعت طول کشیده مردم این روستا مشکلات فراوانی را بازگو کردند که باید خدمتگزاران این مردم آنها را هر چه زودتر عملیاتی و به سرانجام برسانند.

وی تصری ح کرد: بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی زندگی افرادی از این نوع، باور پذیر نیست، اما باید اعتراف کرد، افراد بدون شناسنامه به دور از هر نوع امکانات و خدمات در استان هرمزگان زندگی می کنند.
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان هرمزگان از تمام مسوولان مربوطه به ویژه مدیر کل اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان و مدیرعامل آبفا هرمزگان درخواست کرد به طور ویژه به مشکلات این روستا رسیدگی کنند.

برچسب‌ها میناب امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میناب امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان میناب امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان معروف و نهی از منکر استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۵۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، حجت الاسلام مرتضی احمدی در این دیدار با اشاره به گستردگی روزافزون فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گفت:امروز ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اخلاقی را می‌توان در فضای مجازی پیدا کرد که با تذکرات و آگاه سازی به موقع کاربران، می توان شاهد کاهش ناهنجاری های اخلاقی و آسیبهای اجتماعی باشیم.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر مازندران تاکیدکرد: پلیس فتا با سایت‌ها و شبکه‌هایی که به‌صورت سازمان‌یافته اقدام به تبلیغ، تهییج و تشویق کاربران به پوشش‌های نامتعارف می‌کنند به‌صورت قانونی برخورد کرده و ضمن مسدود کردن این سایت‌ها عوامل آن‌ها را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کند.

وی اذعان داشت: خوشبختانه پلیس فتای استان در زمینه جرم یابی و احصاء منکرات در فضای مجازی اقدامات چشمگیری داشت امیدواریم این همکاری با ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان تداوم یابد.
همچنین در این دیدار در زمینه همراهی دستگاه‌های متولی در اجرای طرح نور ، تاکید بر تعامل بیشتر مسئولان،بررسی موانع پیش رو در عفاف و حجاب،چگونگی رصد فضای مجازی
مباحثی پیرامون سامانه سو بحث و گفتگو شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901222

دیگر خبرها

  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی