Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@19:00:18 GMT

آخرین آمار واکسیناسیون کرونا جهان ۱۲ شهریور

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۶۱۸۵

آخرین آمار واکسیناسیون کرونا جهان ۱۲ شهریور

طبق آخرین آمارهای جهانی در خصوص واکسیناسیون کرونا در جهان تا امروز پنج میلیارد و ۳۸۱ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۲۹۱ دوز واکسن کرونا در کشورهای مختلف تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق آخرین آمارهای جهانی در خصوص واکسیناسیون کرونا در جهان تا امروز پنج میلیارد و ۳۸۱ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۲۹۱ دوز واکسن کرونا در کشورهای مختلف تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این آمار، تعداد واکسیناسیون انجام شده در ۱۰ کشور اول با بیشترین دوز تزریقی به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز درصد واکسیناسیون کرونا به جمعیت کل است)

۱. چین دو میلیارد و ۷۶ میلیون و ۴۲۸ هزار نفر (۶۰.۷ درصد)

۲. هند ۶۶۱ میلیون ۵۷۵ هزار و ۹۱۶ نفر (۲۶ درصد)

۳. آمریکا ۳۷۱ میلیون و ۲۸۰ هزار و ۹۸ نفر (۵۷ درصد)

۴. برزیل ۱۹۵ میلیون و ۵۲۱ هزار ۶۵۷ نفر (۴۸ درصد)

۵. ژاپن ۱۳۲ میلیون و ۳۲ هزار و ۸۳۱ نفر (۴۰ درصد)

۶. آلمان ١٠١ میلیون و ۸۸۱ هزار و ۵۷۱ نفر (۶۱ درصد)

۷. بریتانیا ٩٠ میلیون و ۹۹۴ هزار و ۸۲۷ نفر (۷۰ درصد)

۸. ترکیه ۸۸ میلیون و ۷۶۰ هزار و ۵۲۵ نفر (۴۹ درصد)

۹. فرانسه ۸۲ میلیون و ۹۱۷ هزار و ۶۶۹ نفر (۶۲ درصد)

۱۰. ایتالیا ۷۵ میلیون و ۶۲۲ هزار و ۹۶۱ نفر (۶۴ درصد)

کد خبر 519167

منبع: ایمنا

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا در جهان روند واکسیناسیون کرونا در جهان تولید واکسن کرونا در جهان صادرات واکسن کرونا در جهان آمار تزریق واکسن کرونا در جهان وضعیت واکسیناسیون کرونا در جهان آخرین آمار واکسیناسیون کرونا جهان آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در جهان آخرین آمار واکسیناسیون در جهان واکسن کرونا واکسن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، پیش‌بینی رشد اقتصاد جهانی برای سال ۲۰۲۴ را به ۳.۱ درصد افزایش داد.

به گزارش ایسنا، سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) پیش‌بینی خود برای رشد اقتصاد جهانی در سال ۲۰۲۴ را از ۲.۹ درصد در گزارش ماه فوریه ۲۰۲۳ به ۳.۱ درصد افزایش داد.

همچنین پیش‌بینی رشد اقتصادی برای سال ۲۰۲۵ به ۳.۱ درصد افزایش یافت.

این سازمان افزود که تاثیر شرایط پولی سخت به ویژه در بازارهای مسکن و اوراق قرضه همچنان محسوس است، اما فعالیت جهانی نسبتا انعطاف‌پذیر و کاهش تورم ادامه دارد و اعتماد بخش خصوصی در حال بهبود است.

این سازمان تولید ناخالص داخلی برای گروه ۲۰ را در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ به میزان ۳.۱ درصد پیش‌بینی کرد که هر ۲ بالاتر از ۲.۶ درصد قبلی در سال ۲۰۲۴ و ۲.۴ درصد در سال ۲۰۲۵ بود.

رشد تولید ناخالص داخلی ایالات‌متحده برای سال ۲۰۲۴ از ۲.۱ درصد در گزارش قبلی به ۲.۶ درصد بازنگری شده است و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۵ به ۱.۸ درصد برسد.

رشد منطقه یورو تا ۰.۷ درصد در سال ۲۰۲۴ و ۱.۵ درصد در سال ۲۰۲۵، در مقایسه با چشم‌انداز فوریه که به ترتیب ۰.۶ و ۱.۳ درصد بود، بازبینی شده است.

پیش‌بینی رشد اقتصادی چین نیز افزایش یافت و سازمان همکاری و توسعه اقتصادی پیش‌بینی کرد که رشد اقتصادی در سال ۲۰۲۴، ۴.۹ درصد و در سال ۲۰۲۵، ۴.۵ درصد باشد که از ۴.۷ درصد در سال ۲۰۲۴ و ۴.۲ درصد در سال ۲۰۲۵ که قبلا برآورد شده بود صعود کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • پیش‌بینی رشد اقتصادی جهان در سال ۲۰۲۴
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!
  • پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان
  • ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود