Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@03:25:17 GMT

دهمین طلای پارالمپیک در سبد ایران!

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۶۳۳۹

ملی پوش پرتاب دیسک کشورمان موفق شد یک مدال طلای دیگر را برای کاروان اعزامی به توکیو کسب کند. ناطقان: مسابقات دوومیدانی پارالمپیک توکیو در ماده پرتاب نیزه کلاس f54 در ورزشگاه المپیک برگزار شد و حامد امیری نماینده ایران در این رشته با پنج ورزشکار دیگر به رقابت پرداخت و موفق به کسب مدال طلا شد. با این نتیجه، تعداد مدال های طلای کاروان به عدد 10 رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




در این رشته عبدالرضا جوکار ملی‌پوش اسبق ایران با 22.08 رکورددار پارالمپیک به شمار می‌رود و رکورد جهانی آن نیز در دست آلفنسو از جاماییکا است.

 

امیری در 6 پرتاب خود رکوردهای زیر را به ثبت رساند؛

پرتاب اول: 31.27
پرتاب دوم: 29.49
پرتاب سوم: 29.99
پرتاب چهارم: 31.35
پرتاب پنجم:28.16
پرتاب ششم: خطا


هر چند که امیری در پرتاب نخست از رکورد جهانی و پارالمپیکی عبور کرد اما در پرتاب چهارم توانست بهترین عملکرد خود را ثبت کند. 31.35 بهترین رکورد وی در 6 پرتاب بود و موفق شد مدال طلای خود را در پارالمپیک قطعی کند.


در رقابت‌های پرتاب دیسک کلاس f54، الکسی از روسیه با حدنصاب 31.19 به مدال نقره رسید و ورزشکار آمریکایی با 30.45 به مدال برنز رسید. منبع: ورزش سه برچسب ها: دهمین طلای پارالمپیک ، ملی پوش پرتاب دیسک ، حامد امیری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دهمین طلای پارالمپیک ملی پوش پرتاب دیسک حامد امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوانتصاب در کمیته ملی پارالمپیک

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، طی حکمی از سوی علی اصغرحسن زاده سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک، علی اصغر هادیزاده به عنوان مسوول برگزاری روز ملی پارالمپیک منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای علی اصغر هادیزاده

با سلام و احترام،

با عنایت به دانش، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مسوول برگزاری روز ملی پارالمپیک منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و مدنظر قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشبرد و تأمین اهداف و ارتقای توانمندی‌های کمیته و انجام مسئولیت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

همچنین حسن زاده در حکمی دیگر، هادی رضایی را به عنوان مسوول پروژه بازی های پاراآسیایی جوانان تاشکند ۲۰۲۵ منصوب کرد. در متن این حکم آمده است:

جناب آقای هادی رضایی گرکانی

با سلام و احترام،

با عنایت به دانش، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مسئول پروژه بازی های پاراآسیایی جوانان تاشکند ۲۰۲۵ منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و مدنظر قراردادن رهنمودهای

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشبرد و تأمین اهداف و ارتقای توانمندی‌های کمیته و انجام مسئولیت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

کد خبر 6093974

دیگر خبرها

  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد
  • دوانتصاب در کمیته ملی پارالمپیک
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست