Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روشن در خصوص شکسته شدن رکورد علی دایی به دست رونالدو صحبت هایی را مطرح کرده است

حسن روشن معتقد است رکوردشکنی رونالدو چیزی از ارزش های علی دایی کم نمی کند.

به گزارش طرفداری، گفتگوی حسن روشن و خبر ورزشی را می خوانید:

رونالدو بالاخره رکورد علی دایی را شکست. نظرتان در این باره چیست؟

به نظر من که این موضوع هیچ چیز از ارزش‌های علی‌دایی کم نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون حسنعلی بقال رکورد علی دایی را نشکسته. از این به بعد هرجا حرف بزنند و سوال کنند یا در کتابی بنویسند چه کسی رکورد علی دایی را شکست، همه جواب می‌دهند کریستیانو رونالدو، یک فوق فوتبالیست حرفه ای که همه دنیا او را می‌شناسند.

این رکوردشکنی چه تأثیری در جایگاه علی دایی در دنیای فوتبال دارد؟

به نظر من هیچ اتفاقی برای علی دایی نمی‌افتد. یعنی هیچ فرقی برایش نکرده است. اگر تا پیش از این همه با یاد آوری رکورد علی دایی به یاد پوشکاش می‌افتادند، از این به بعد همه با صحبت از رکورددار گلزنی فوتبال جهان به یاد علی دایی می‌افتند. علی دایی هم یعنی ایران.

متنی که کریستیانو رونالدو درباره خوشحالی اش از این اتفاق منتشر کرده و در آن از علی دایی حرف زده را دیدید؟

این اتفاق خیلی خوب است. به نظر من او از این به بعد هر جا بنشیند و هر حرفی بزند، در هر برنامه تلویزیونی یا رادیوی شرکت کند باید درباره علی دایی حرف بزند. این اهمیت کار علی دایی را بیشتر نشان می‌دهند.

جای خالی گل ملی در جام جهانی در کارنامه علی دایی خالی نیست؟

به هر حال گل‌هایی که زده همه آنها اهمیت داشته است. البته ای کاش این اتفاق هم می‌افتاد ولی حالا هم که نیفتاده چیزی از ارزش‌های او کم نمی‌کند.

چرا عده ای در داخل کشورمان گل‌های علی دایی را کوچک می‌شمردند و تا پیش از این، رکوردداری او در دنیای فوتبال را کم اهمیت می‌دانستند؟

برای اینکه ما حسودیم! نمی‌توانیم ببینیم یک‌ نفر پیشرفت می‌کند. نمی‌توانیم ببینیم از کسی تعریف می‌کنند. نمی‌خواهیم کسی را بالاتر از خودمان ببینیم. با این همه باز هم خدا را شکر می‌کنم یکی مثل علی دایی باعث شد نام ایران در همه دنیا بلند شود.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با محمد صادقی: مگر می شود آدم از قهرمان ملی اش فیلم نداشته باشد رده‌بندی 15 انتقال بزرگ تابستانی در اروپا به انتخاب طرفداری ابوالفضل جلالی: از پرسپولیس پیشنهاد داشتم جدول کامل نقل و انتقالات تیم های بزرگ در تابستان 2021 با تاکید کادرفنی، سه بازیکن تازه وارد پرسپولیس موهای خود را اصلاح کردند رونالدو: به 'شهریار' بابت سال ها حفظ این رکورد تبریک می گویم گزارش مارکا از برنامه های فلورنتینو پرز؛ امضای قرارداد با ام باپه در زمستان و هالند در تابستان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رکورد علی دایی علی دایی حسن روشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست

گامر دیلانچیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اردوی مهرشاد افقری در ترکیه و اینکه او در تمرینات توانسته رکورد جدیدتری را ثبت کند، اظهار کرد: با توجه به اینکه استخر‌های تمرینی غالباً استاندارد نیستند، رکورد‌هایی که در تمرینات ثبت می‌شود با رکورد‌های تمرینی قبلی مقایسه می‌شود. از این لحاظ رکورد‌های افقری خوب است، راهی ترکیه هستیم و مسابقاتی هم خواهد بود که افقری در آن شرکت می‌کند ولی حضور در این کشور همسایه با هدف اردوی سه هفته‌ای پرفشار است.

وی ادامه داد: در این اردو سه روز مسابقات داریم و سپس سه هفته اردوی ارتفاع برگزار می‌کنیم، ضمن اینکه از سخت‌افزار‌های شنای کشور ترکیه حداکثر استفاده را خواهیم برد و نهایت فشار را برای ارتقا و بهبود عملکرد نماینده شنای کشورمان خواهم داشت. بعد از آن به ایران باز می‌گردیم، دو هفته تا ۲۰ روز کاهش تمرینات را خواهیم داشت و بعد از آن هم در مسابقات انتخابی المپیک شرکت خواهیم کرد.  

سرمربی تیم ملی شنا در خصوص بهبود رکورد‌های سامیار عبدلی در ماده ۵۰ متر آزاد و اینکه او تا چه اندازه به کسب حدنصاب ورودی المپیک نزدیک است، عنوان کرد: سامیار بسیار آماده است و با دو بار جابه‌جایی رکورد ۵۰ متر آزاد نشان داد در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. مسابقاتی که هدف کسب سهمیه المپیک را از آن داریم اول تیر در ایتالیا خواهد بود. دو نفر اصلی ما مهرشاد افقری و سامیار عبداللهی هستند و امیدواریم بتوانند سهمیه المپیک پاریس را کسب کنند.  

وی در مورد اینکه علیرضا یاوری هیچ شانسی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ندارد، عنوان کرد: با توجه به حضورش در آمریکا فعلاً نمی‌تواند از این کشور خارج شود. شرایط تحصیلی و تمرینی که در آنجا دارد باعث می‌شود تا در دسته‌بندی تیم ملی شنای ایران قرار نمی‌گیرد. نمایندگان ما افقری و عبدلی هستند و هر دو نفر این شانس را دارند تا موفق به کسب سهمیه المپیک شوند و برای نخستین بار شنای ایران را در المپیک صاحب دو شناگر کنند. هدف گذاری ما بر این اساس بوده و رو به جلو حرکت می‌کنیم. زمان خوبی تا مسابقات کسب سهمیه دارم و طبیعتاً عملکردمان تا ۲۰ روز آینده نشان می‌دهد تا چه اندازه این شانس را داریم که سهمیه کسب کنیم. اگر فدراسیون جهانی حدنصاب ورودی المپیک را سخت نمی‌کرد و زمان را کاهش نمی‌داد تا به الان دو سهمیه را گرفته بودیم. برای المپیک بعدی باید هدف گذاری روی سهمیه A باشد تا بتوانیم با خیال آسوده‌تری پیش برویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل
  • (تصاویر) علی دایی بر پیشانی این زن بوسه زد
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • رفتار آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین حقیقت حقوق بشر آنها را روشن کرد
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است