Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@22:45:45 GMT

تلفات سیل و طوفان در آمریکا به ۴۴ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۶۴۷۹

‍‍‍‍‍‍

رسانه‌های آمریکا بامداد جمعه (به وقت تهران) گزارش داده‌اند تلفات ناشی از «توفند آیدا» در آمریکا افزایش یافته و شمار افرادی که در ۴ ایالت این کشور جانشان را از دست داده‌اند به ۴۴ نفر رسیده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 رسانه‌های آمریکا بامداد جمعه (به‌وقت تهران) گزارش داده‌اند تلفات ناشی از «توفند آیدا» در آمریکا افزایش یافته و شمار افرادی که در ۴ ایالت این کشور جانشان را از دست داده‌اند به ۴۴ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه نیویورک‌تایمز نوشته این طوفان جان دست‌کم ۴۴ نفر را در ایالت‌های نیویورک، نیوجرسی، پنسلیوانیا و کانکتیکات گرفته و باعث قطع برق در بیش از ۱۵۰۰۰ خانه شده است.

وضعیت اضطراری در سراسر این منطقه باقی است. این توفند باعث بارش‌های سیل‌آسا، طغیان روخانه‌ها شده است. ۲۳ نفر از جان‌باختگان مربوط به ایالت نیوجرسی هستند.

شب گذشته، نیویورک رکورد بی‌سابقه بارش هشتاد میلیمتری باران ظرف یک ساعت را ثبت کرد. رکورد قبلی در این ایالت یک ماه قبل و با ۴۹ میلیمتر بارش ثبت شده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

آیدا به‌عنوان پنجمین توفند بزرگ آمریکا، از روز یکشنبه وارد ایالت لوئیزیانا شد و رانش زمین و وزش باد‌هایی با سرعت بیش از دویست کیلومتر بر ساعت را به همراه داشت.

در پی هرج و مرج در شهر نئواورلئان به دنبال وقوع طوفان سهمگین آیدا و قطع کلی برق در این شهر بزرگ، نیرو‌های پلیس این شهر گروهی از افسران مبارزه با غارتگری را در سطح شهر مستقر کرده و با گارد ملی لوئیزیانا در این خصوص همکاری می‌کند.

شدت طوفان آیدا طی روز‌های اخیر به اندازه‌ای بالا بوده است که روز دوشنبه، بیش از یک میلیون خانه در سراسر لوئیزیانا و می‌سی‌سی‌پی بدون برق بود و از میان ۱۴۴ هزار خانه در منطقه «بیگ ایزی» نیز با مشکل قطعی برق مواجه شده بود و آن‌طور که برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد، این قطعی برق احتمالا سه هفته ادامه خواهد داشت.

بایدن در نشست خبری پنجشنبه شب گفت: «طوفان آیدا طی روز‌های گذشته و آتش‌سوزی‌های گسترده در غرب و سیل بی‌سابقه در نیویورک و نیوجرسی، به ما یادآور می‌شوند که این طوفان‌های شدید و بحران اقلیمی، حی و حاضرند».

رئیس جمهور آمریکا افزود: «ما باید آمادگی بهتری داشته باشیم. باید دست به اقدام بزنیم. مسئله مرگ و زندگی است و همه ما در آن مسئولیت داریم».

 

برچسب ها: سیل آمریکا ، نیویورک ، طوفان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سیل آمریکا نیویورک طوفان داده اند ۴۴ نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملحق شدن اساتید دانشگاه نیویورک به جمع حامیان فلسطین + ویدئو |‌ برخورد خشن پلیس آمریکا را ببینید

دریافت 1 MB دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در اینجا تصاویری از سرکوب حامیان فلسطین در دانشگاه ایلینوی آمریکا را می‌بینید.

کد خبر 847429 منبع: فرهیختگان برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • خسارت وقوع طوفان سهمگین در اوکلاهما | ویدئو
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • ملحق شدن اساتید دانشگاه نیویورک به جمع حامیان فلسطین + ویدئو |‌ برخورد خشن پلیس آمریکا را ببینید
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکا که شاهد تظاهرات حمایت از فلسطین هستند
  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی