Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@23:26:19 GMT

قهرمانی و رکوردشکنی حامد امیری در توکیو

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۶۵۵۱

قهرمانی و رکوردشکنی حامد امیری در توکیو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت های دوومیدانی بازی‌های پارالمپیک توکیو در ماده  پرتاب نیزه کلاس  f۵۴ برگزارشد و حامد امیری نماینده ایران در این رشته با پنج ورزشکار دیگر به رقابت پرداخت و در پایان مدال طلا را کسب کرد.

 امیری با رکورد ۳۱.۳۵ علاوه بر مدال طلا، رکورد پارالمپیک توکیو را نیز شکست. تعداد مدال های طلای کاروان نیز دو رقمی و به عدد ۱۰ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*رکوردهای نماینده ایران به شرح زیر است:

پرتاب اول: ۳۱.۲۷
پرتاب دوم: ۲۹.۴۹
پرتاب سوم: ۲۹.۹۹
پرتاب چهارم: ۳۱.۳۵
پرتاب پنجم:۲۸.۱۶
پرتاب ششم: خطا

در رقابت‌های پرتاب نیزه کلاس f۵۴، الکسی از روسیه با حدنصاب ۳۱.۱۹ به مدال نقره رسید و ورزشکار آمریکایی با ۳۱.۰۹ مدال برنز را کسب کرد.
 

۲۵۸ ۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پارالمپیک پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری، کاپیتان تیم پرسپولیس، بعد از پایان بازی با سپاهان در خصوص این دیدار گفت: بعد از اتفاقاتی که هفته گذشته افتاده بود، همه هواداران یکدل شدند که سه امتیاز بازی را کسب کنند اما متاسفانه شرایط بازی طوری رقم خورد که تیم حریف با تمام احترامی که برایشان قائلم، بازی فشرده ارائه دهد.

وی افزود: این، شرایط را خیلی سخت کرده بود اما این را هم باید بگویم که هواداران برایمان سنگ تمام گذاشتند و قول می‌دهم که تا آخرین بازی تمام تلاشمان را میکنیم و به نظرم هنوز چیزی تمام نشده و 15 امتیاز باقیمانده و اختلاف یک امتیاز چیزی نیست که بخواهیم از الان خودمان را برای اتفاقی که مدتهاست زحمت کشیدیم، کنار بکشیم.

او در خصوص بازی بعدی سرخپوشان گفت: نساجی یک تیم قابل احترام است که همیشه تمام تلاشش را کرده تا دقیقه 90. این جدال ما مرگ و زندگی است و امیدوارم هرچیزی که خیر و صلاح است، اتفاق بیفتد. مطمئن باشید فوتبال زیبایی ارائه خواهیم کرد و امیدوارم در نهایت تیمی که لیاقت برد دارد، به آن برسد.

امیری در مورد تغییر مالکیت پرسپولیس و پاداشی که برای برد امروز وجود داشت، عنوان کرد: من از پاداش برد سپاهان اطلاع نداشتم اما به هر حال یک اتفاق میمون و مبارکی بود برای دو باشگاه. امیدوارم اتفاقات سالیان گذشته دیگر تکرار نشود و در عرصه بین‌المللی رقابت کنیم.

کاپیتان سرخپوشان درباره بازگشت بیرانوند گفت: جا دارد از زحمات امیررضا رفیعی تشکر کنم، واقعا روی گلهای بازی قبلی مقصر نبود و مقصر ما بازیکنان بودیم و نباید اجازه میدادیم موقعیت بسازند. علی بیرانوند هم نیازی به تعریف و تمجید ما ندارد و یک انرژی و دلگرمی است.

او راجع به کیفیت نازل بازی پرسپولیس سپاهان نیز اظهار داشت: من احساس می‌کنم حساسیت بیش از حد بازی و اینکه سپاهان با آنالیزی که کرده بود و تک تک بازیکنان ما را من تو من کرده بود، بازی را کسل کننده و سخت کرد.

دیگر خبرها

  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد