Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@02:54:02 GMT

واکنش جالب مانچینی به توقف غیرمنتظره ایتالیا

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۶۶۰۶

واکنش جالب مانچینی به توقف غیرمنتظره ایتالیا

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، معتقد است که تیمش باید مقابل بلغارستان با خونسردی بیشتری عمل می کرد.

به گزارش مشرق، ایتالیا شب گذشته در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی میزبان بلغارستان بود. در حالی که تصور می‌شد قهرمان یورو کار دشواری برای غلبه بر حریف خود نداشته باشد اما نهایتاً این مسابقه با نتیجه ۱-۱ پایان پذیرفت تا شاگردان روبرتو مانچینی دو امتیاز راحت را از دست داده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته آتزوری با این تساوی ۱۰ امتیازی شد و همچنان جایگاه خود را در صدر جدول گروه حفظ کرد.

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، بعد از توقف غیرمنتظره تیمش مقابل بلغارستان و از دست رفتن دو امتیاز راحت برای آنها گفت: "ما باید بیشتر خونسرد و با تجربه عمل می‌کردیم. در عین حال فرصت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. این از آن دست بازی هایی بود که شاید اگر ۳۰ دقیقه دیگر ادامه داشت باز هم گل نمی زدیم. "

مانچینی در ادامه تاکید کرد تیم ملی ایتالیا تمام تلاش خود را برای پیروزی مقابل بلغارستان انجام داده و حالا باید فقط به پیروزی در بازی بعدی فکر کنند. سرمربی موفق تیم ملی ایتالیا در ادامه گفت: '"ما یک گل تصادفی دریافت کردیم و شاید بهتر بود که برای متوقف کردن حمله حریف خطا می کردیم. با این وجود ما باید با تجربه تر عمل می‌کردیم. البته تمام تلاش خود را انجام دادیم تا به پیروزی برسیم. حالا یکشنبه بازی مهم دیگری داریم و باید در آن به پیروزی دست پیدا کنیم. "

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان تیم ملی ایتالیا بلغارستان روبرتو مانچینی انتخابی جام جهانی 2022 تیم ملی ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۶۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد

سامسونگ در جهت سازگاری بیشتر گلکسی A35 با شبکه‌ی 4G، به‌روزرسانی غیرمنتظره‌ای برای این گوشی منتشر کرد.

به‌گزارش سم‌موبایل، جدیدترین به‌روزرسانی گوشی سامسونگ مدل گلکسی A35 دارای فرم‌ور A356BXXU1AXBB است و پشتیبانی از شبکه‌ی 4G TDD را گسترش می‌دهد. به‌روزرسانی مورد بحث در انحصار کاربران اروپایی است.

سامسونگ می‌گوید کسانی که در آلمان اقدام به خرید گوشی کرده باشند، نمی‌توانند از شبکه‌ی 4G TDD در کشور‌های بلژیک، دانمارک، فرانسه، لوکزامبورگ، هلند، اتریش، لهستان، سوئیس و جمهوری چک استفاده کنند. شبکه‌ی اینترنت اکثر کشور‌های نام‌برده از نوع 4G FDD است و احتمالاً کاربران با مشکل خاصی مواجه نخواهند شد.

علاوه‌بر گلکسی A35، خانواده‌ی گلکسی S24، خانواده‌ی گلکسی S23، گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی A54 نیز این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • راهپیمایی در ایتالیا علیه سیاست‌های نظامی‌گری غرب
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر