Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت انگلیس امروز (جمعه) اعلام کرد که ۳۰ میلیون پوند (۴۱ میلیون دلار) کمک برای میزبانی از پناهجویان افغان به کشورهای همسایه افغانستان اختصاص می‌دهد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز نوشت که ۱۰ میلیون پوند بلافاصله در اختیار کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد و دیگر گروه‌های بشردوستانه قرار می‌گیرد تا صرف سرپناه و امکانات بهداشتی مرزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقیمانده این کمک نیز برای ارائه خدمات و کالاهای ضروری به کشورهایی تعلق می‌گیرد که تعداد قابل توجهی از پناهندگان روانه آنها شده‌اند.

کمیساریا گفته که ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۱، ۵۰۰ هزار افغانستانی وطن خود را ترک کنند که گمان می‌رود بسیاری از آنان به پاکستان پناه ببرند. تاجیکستان نیز متعهد شده که ۱۰۰ هزار پناهجو را بپذیرد.

انگلیس نیز اعلام آمادگی کرده که حدود ۲۰ هزار پناهجوی افغانستانی را بپذیرد و پیش‌بینی می‌شود که پنج هزار نفر در سال نخست پذیرش شوند.

لندن به تازگی اعلام کرده که امسال کمک‌های بشردوستانه و توسعه‌ای به افغانستان را به ۲۸۶ میلیون پوند افزایش می‌دهد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد

برونو گیمارش به مدت یک ماه با 100 میلیون پوند در دسترس خواهد بود. 

طرفداری | تیم‌های علاقه‌مند تا تاریخ مشخصی می‌توانند با 100 میلیون پوند او را به خدمت بگیرند. 

به گزارش فابریتزیو رومانو؛ برونو گیمارش در قرارداد خود بند آزادسازی به ارزش 100 میلیون پوند دارد. تیم‌های علاقه‌مند به این بازیکن می‌توانند از آخرین هفته ماه مِی میلادی تا روز آغازین آخرین هفته ماه ژوئن این بند را فعال کنند (4 خرداد تا 4 تیر). از ماه جولای و اوت، تنها با مذاکره با نیوکاسل می‌توان برونو گیمارش را به خدمت گرفت. روزهای گذشته نشریه تلگراف از علاقه منچسترسیتی و آرسنال به هافبک برزیلی نیوکاسل پرده برداشته بود. هافبک 26 ساله طی فصل جاری 4 گل و 6 پاس گل در لیگ برتر به ثبت رسانده است. 

پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • تصاویری قدیمی از پوشش متفاوت زنان افغانستانی قبل از طالبان
  • آزادی ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • طرح دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان به رواندا قانون شد
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه
  • اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران