Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سروان مهرداد رامش جان صبح امروز (۱۲ شهریورماه) با بیان اینکه بی شک ذخایر آبزیان در دریا انفال است و همه ما در حفظ و نگهداری آن برای نسل آینده مسئول هستیم از جامعه صیادی، مردم و مسئولین خواست تا با جدیت به یاری شیلات هرمزگان و یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان برای برخود قاطع با پدیده شوم، مخرب و روبه افزایش صید غیر مجاز بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پیرو سیاست های سازمان شیلات ایران، تاکیدات مدیرکل شیلات استان و همچنین خواسته جامعه صیادی استان هرمزگان به دنبال تشدید و افزایش بیش از پیش برخورد با صید غیر مجاز هستیم، گفت: هیچ گونه ملاطفت و مماشعاتی با خاطیان و متخلفین حوزه صید و صیادی به ویژه صید مخرب ترال غیر مجاز نباید وجود داشته باشد.

رامش جان ضمن تشکر از همراهی دریابانی و دستگاه قضا در برخورد و انجام طرح های پاکسازی و مقابله با صید غیر مجاز شیلات استان، تاکید کرد: صید غیر مجاز نه تنها به جامعه صیادی و معیشت صیادان آسیب میزنند بلکه نسل آبزیان را منقرض و آرامش روانی جامعه را نیز برهم می زنند.

جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در ادامه از انجام گشت مشترک یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان و پایگاهای تابع حفاظت منابع آبزی شیلات استان پیرو تاکیدات مدیرکل شیلات هرمزگان مبنی بر ارتقای برخودها با صید و صیادی غیر مجاز خبر داد.

سروان مهرداد رامش جان تصریح کرد: طی عملیات پاکسازی از شناورهای بی هویت،غیر مجاز و همچنین فعال در صید ترال غیر مجاز در شهرستان جاسک به مدت سه روز هشت فروند شناور غیر مجاز ، ۳۰ طاقه تور منوفلامنت و مقداری ادوات صید غیر مجاز کشف و ظبط شد.

وی خاطرنشان کرد: همکاری و حمایت از یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات تاثیر به‌سزایی در کاهش تخلف‌های صیادی دارد و پشتیبانی جامعه صیادی نیز عامل مهمی در ارتقاء فعالیت‌های این یگان برای برخورد با متخلفان صیادی هرمزگان است.

رامش جان افزود: تمامی کشفیات، توقیفات و متهمان دستگیر شده پس از دلالت به پایگاه حفاظت منابع شیلات آبزیان شهرستان، صورت جلسه و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می شوند و این طرح با هماهنگی های انجام شده بدون شک ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با بیان اینکه تلفن ۰۷۶۳۳۳۱۴۳۴۰ ستاد یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان آماده دریافت هر گونه اطلاعاتی در راستای صید و صیادی و مقابله با متخلفان غیرمجاز به صورت شبانه روزی است یادآور شد پایگاه های حفاظت منابع آبزیان شیلات در شهرستانهای استان نیز آماده دریافت گزارشات در راستای مقابله با صید غیر مجاز هستند.

منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: صید غیرمجاز ترال صیادان یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات منابع آبزیان شیلات هرمزگان صید غیر مجاز جامعه صیادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار

معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: ۲ فروند شناور صیادی لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار طعمه حریق شدند و در این حادثه یک نفر فوت و یک لنج طعمه حریق شده و یک لنج دیگر خسارات وارد شده است.

به گزارش ایرنا، سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان