Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@13:40:57 GMT

مدرسه قانون و قانون‌گذاری برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۷۰۰۳

دوره آموشی مدرسه قانون و قانون‌گذاری با همکاری مشترک مرکز آموزش و نوآوری پژوهشگاه قوه قضاییه و پژوهشکده شورای نگهبان برگزار می‌شود. خبرگزاری میزان- دوره آموشی مدرسه قانون و قانون‌گذاری با همکاری مشترک مرکز آموزش و نوآوری پژوهشگاه قوه قضاییه و پژوهشکده شورای نگهبان برگزار می‌شود.    این دوره آموزشی روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۶ شهریور تا هفتم مهر ماه امسال با تدریس اساتید برجسته حقوق عمومی و حقوق اساسی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مبانی فقهی – حقوقی نظام قانون‌گذاری در جمهوری اسلامی با تدریس آیت الله عباس کعبی و علی بهادری جهرمی، نظارت شرعی بر قوانین و مقررات با تدریس آیت‌الله محمدعلی مدرسی‌یزدی و محمدعلی فراهانی، آسیب‌شناسی فرایند قانون‌گذاری مبتنی بر سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری با تدریس عباس کدخدایی و  سید حجت‌اله علم‌الهدی، آشنایی با پایگاه و نرم‌افزار‌های مربوط به اسناد حقوقی و قانونی با تدریس  محمدرضا اصغری و معناشناسی و روش‌شناسی تنقیح قوانین و مقررات با تدریس  مهدی مهدی‌زاده از جمله موضوعات این دوره آموزشی است.
اصول و فنون قانون‌گذاری توسط دکتر باقر انصاری، تفسیر قانون توسط محمد بهادری‌جهرمی، نظام حقوقی حاکم بر فرایند قانون‌گذاری با تدریس سید مجتبی حسینی‌پور و محمدهادی راجی، دادرسی اساسی بر مصوبات مجلس شورای اسلامی توسط محمد ابوالحسنی و  هادی طحان نظیف، نظارت بر مقررات با تدریس ابوالفضل درویشوند و جایگاه صلاحیت‌های مراجع واضع هنجار و سلسله مراتب هنجار‌ها توسط حامد نیکونهاد از دیگر موضوعاتی است که در دوره آموزشی مدرسه قانون و قانون‌گذاری تدریس خواهد شد.
علاقمندان برای شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند ۱۱ تا ۱۵ شهریور ماه جاری با مراجعه نشان اینترنتی https://evnd.co/Mmpwk نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.
در انتهای این دوره آمورشی به شرکت کنندگان گواهینامه رسمی اعطا خواهد شد.      بیشتربخوانید:       تفاهم‌نامه همکاری بین پژوهشگاه قوه‌قضاییه و سازمان اسناد و کتابخانه ملی به امضا رسید انتهای پیام/     برچسب ها: پژوهشگاه قوه قضاییه مدرسه قانون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پژوهشگاه قوه قضاییه مدرسه قانون پژوهشگاه قوه قضاییه قانون گذاری دوره آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،نوزدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی حافظان قران کریم در استان سیستان‌و‌بلوچستان برگزار شد.
مرتضی شجاعی مسول برگزاری آزمون سراسری طرح اعطای مدرک تخصصی خافظان قرآن کریم صبح امروز همزمان با سراسر کشور در سه شهرستان، زاهدان، ایرانشهر و‌چابهار با شرکت حدود ۵۰۰ نفر شرکت کننده برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود
  • نشست «نسل تیک‌تاکی و خیزش دانشگاه‌های ایالات متحده» برگزار می‌شود
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • مشق عشق بر لوح سفید کودکان؛ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • یک روزنامه: سختگیری دهه 60 در مدارس در حال تکرار است/ هنوز «آینه» ممنوع است! دانش‌آموزان دوره متوسطه می‌گویند در مدرسه کیف‌هایشان را می‌گردند و مسئولان مدرسه برخوردهای خشن و توهین‌آمیز دارند
  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد