Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌ های عربی به شکل های مختلف پیروزی ایران برابر سوریه را بازتاب دادند

شب گذشته تیم ملی کشورمان موفق شد سوریه را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.

به گزارش طرفداری، روزنامه الوطن قطر در خصوص پیروزی ایران در هفته نخست رقابت‌ها نوشت:

ایران به پیروزی مهمی برابر تیم ملی سوریه دست یافت و با تنها گل علیرضا جهانبخش حریف خودش را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیبت تعداد زیادی از ستاره‌های تیم ملی سوریه در این بازی موجب شد سوری‌ها نتوانند فراتر از انتظار ظاهر شوند و به یک تساوی یا پیروزی تاریخی مقابل حریف خود دست یابند و ایران که لژیونرهای شاخصی در اروپا دارد حریف خودش را در این شکست داد.

پایگاه خبری الکورا هم در خصوص مسابقه تیم‌های ملی ایران و سوریه نوشت:

نزار محروس در نیمه اول ایران را غافلگیر کرد و سوریه عملکرد خوبی در این نیمه داشت. محمد عثمان با یک شورت از راه دور دروازه ایران را تهدید کرد و خریبین یک فرصت طلایی برای گلزنی از داخل محوطه جریمه را از دست داد در حالی که تیم ایران موقعیت خاصی روز دروازه ابراهیم عالمه ایجاد نکرد.

در نیمه دوم ایران بر بازی مسلط شد در حالی که سوری‌ها تمرکز خودشان را در دفاع از دست دادند و در نهایت ضربه جهانبخش با برخورد به مدافع سوریه وارد دروازه شد. تلاش‌های سوریه در دقایق پایانی مقابل قدرت و هماهنگی خط دفاع ایران بی نتیجه بود و نتوانست این تیم را به گل برساند.

روزنامه البیان امارات هم پیرامون بازی ایران و سوریه نوشت:

کار سوریه با از دست رفتن سه امتیاز ابتدایی سخت شد در حالی که ایران با گل سرنوشت‌ساز جهانبخش نخستین سه امتیاز را کسب کرد و در صدر جدول گروه نخست قرار گرفت.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با محمد صادقی: مگر می شود آدم از قهرمان ملی اش فیلم نداشته باشد رده‌بندی 15 انتقال بزرگ تابستانی در اروپا به انتخاب طرفداری ابوالفضل جلالی: از پرسپولیس پیشنهاد داشتم جدول کامل نقل و انتقالات تیم های بزرگ در تابستان 2021 با تاکید کادرفنی، سه بازیکن تازه وارد پرسپولیس موهای خود را اصلاح کردند رونالدو: به 'شهریار' بابت سال ها حفظ این رکورد تبریک می گویم گزارش مارکا از برنامه های فلورنتینو پرز؛ امضای قرارداد با ام باپه در زمستان و هالند در تابستان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق

وزارت دفاع سوریه از حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق خبر داد.

به گزارش ایسنا، شامگاه پنجشنبه منابع رسانه‌ای خبر دادند صدای چند انفجار در حومه دمشق شنیده شده است.

در همین راستا، منابع رسانه‌ای غیر رسمی سوری اعلام کردند که رژیم صهیونیستی حمله هوایی را به منطقه «نجها» در جنوب دمشق و همچنین شهر «القنیطره» انجام داده است.

ساعتی بعد، یک منبع در وزارت دفاع سوریه به خبرگزاری سانا اعلام کرد در پی حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق، هشت نظامی مجروح شدند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل الوحده با گزارش عربی / فیلم
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • چرا دویچه وله از ایران عصبانی است؟
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های این کشور ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس