Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@15:06:56 GMT

وزیر بهداشت در اردبیل: کلاس‌های درس به صورت حضوری دایر می‌شود + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۷۴۶۵

وزیر بهداشت در اردبیل: کلاس‌های درس به صورت حضوری دایر می‌شود + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و شتاب گرفتن واکسیناسیون در کشور کلاس‌های درس دایر می‌شود. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، بهرام عین‌اللهی در سفر به استان اردبیل در حاشیه بازدید از یکی از بیمارستان‌های این شهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اولویت‌های ما بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها  است که دانش‌آموزان و دانشجویان در کلاس‌‌های درس حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واکسیناسیون دانشجویان از هفته آینده شروع می‌شود و در کنار  فعالیت درسی مجازی باید ترکیبی و حضوری نیز مبنای کار باشد.

عین‌اللهی همچنین از واکسیناسیون والدین دانش‌آموزان خبر داد و افزود: حضور دانش‌ آموزان در مدارس نیز برنامه‌ریزی شده تا بتوانند به صورت حضوری حاضر شوند.

 وزیر بهداشت گفت: متاسفانه کرونا آسیب زیادی به آموزش در دنیا و کشورمان وارد کرده است و دانش‌آموزان را از تحرک انداخته و در برخی موارد چاقی نیز اضافه شده است.

عین‌اللهی افزود: امیدواریم بتوانیم به آموزش برگردیم که این امر بسیار مهم بوده چرا که آموزش حضوری بسیار  تاثیرگذار است.

وزیر بهداشت افزود: تنها راهی که برای جلوگیری از مرگ میر کرونا وجود دارد واکسیناسیون  است که در این زمینه رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور دستورات لازم را داده و عزم ملی برای شتاب گرفتن واکسیناسیون وجود دارد.

جدیدترین اخبار کرونا در ایران| روند نزولی بسیار شکننده است/ واکسیناسیون و غربالگری پاشنه آشیل تثبیت شرایط + نقشه و نمودارجدیدترین اخبار کرونا در ایران| مجموع فوتی‌ها در آستانه 109000 نفر / نوارغربی کشور همچنان در مدار صعود / پیک پنجم 70 روزه شد + نقشه و نمودارجدیدترین اخبار کرونا در ایران| کمبود واکسن در برخی استان‌ها؛ هفته آینده واکسیناسیون سرعت می‌گیرد/ روند نزولی آمارها شکننده است + نقشه و نمودارجدیدترین اخبار کرونا در ایران | صدای پای پیک ششم شنیده شد/ تعطیلی موقت برخی مراکز تجمیعی به دلیل کمبود واکسن + نقشه و نمودار

 

عین‌اللهی افزود: هفته آینده 19 میلیون دز واکسن وارد کشور می‌شود و تا آخر شهریورماه نیز 40 میلیون دز وارد می‌شود و باید همه مردم، مساجد، حسینیه‌ها پای کار بیایند تا روند واکسیناسیون شتاب بگیرد چرا که خود واکسیناسیون کار ساده‌ای است و می‌توانیم آن را به سرانجام برسانیم.

وی گفت: در کنار واردات واکسن تولید واکسن داخلی نیز علاوه بر برکت در سه  مرکز انستیتو پاستور رازی و سیناژن مجوز داده شده است.

وزیر بهداشت گفت: واکسن ایرانی از ایمنی برخوردار است و همان طور که دیدید مقام معظم رهبری خودشان واکسن  برکت تزریق کردند.

 

 

انتهای پیام/141/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار کرونا در ایران وزیر بهداشت عین اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله به رفح

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ تدروس ادهانوم گبریسوس، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت گفت: ما به شدت نگران این هستیم که عملیات نظامی گسترده اسرائیل در رفح در جنوب نوار غزه به حمام خون منجر شود و ضعف سیستم بهداشتی در غزه را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید؛ ادعای بلینکن: تنها مانع بین ساکنان غزه و آتش‌بس، حماس است

کشورهای اروپایی، سازمان ملل و آمریکا از رژیم صهیونیستی خواسته‌اند طرح حمله به شهر رفح را کنار بگذارد اما بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم همچنان بر حمله به این شهر به بهانه از بین بردن حماس تاکید دارد.

به گفته ینس لارکه، سخنگوی دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل حمله به رفح علاوه بر تلفات انسانی به منزله یک ضربه قوی به روند کمک رسانی در سرتاسر نوار غزه است چرا که گذرگاه رفح در قلب عملیات بشردوستانه است.

به گفته سازمان جهانی بهداشت، این سازمان و شرکای آن به شکل فوری برای ازسرگیری خدمات پزشکی تلاش می‌کنند اما سیستم پزشکی نمی‌تواند با افزایش مجروحان و شهدا در صورت انجام حمله به رفح تعامل داشته باشد.

سازمان جهانی بهداشت هشدار داد سه بیمارستانی که در حال حاضر به صورت جزئی فعالیت می‌کنند در صورت حمله به رفح به سرعت از کار می‌افتند و استفاده از بیمارستان اروپایی در غزه نیز ممکن نخواهد بود.

سازمان جهانی بهداشت تاکید کرد: در صورت وقوع عملیات اسرائیل در جنوب غزه ما مراکز پزشکی جدیدی را در مرکز و شمال غزه و یک بیمارستان میدانی جدید در رفح ایجاد می‌کنیم.

سازمان جهانی بهداشت تاکید کرد مقادیر زیادی از تجهیزات پزشکی انبار شده در رفح را به یک انبار جدید در نزدیکی شمال غزه منتقل کرده است.

این سازمان خواهان آتش‌بس در غزه برداشتن موانع برای ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229405 برچسب‌ها رفح

دیگر خبرها

  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله به رفح
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است