Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس فوتبال گفت: تعدادی از بازیکنانی که در ترکیب بازی کردند در حد تیم ملی نیستند و سه، چهار نفر از این بازیکنان خیلی وقت دارند که به تیم ملی برسند.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیروزی ایران مقابل سوریه اظهار کرد: نقطه امیدی در این بازی برایمان باقی نماند و کاملا مشهود بود که این تیم نسبت به بازی‌های منامه در همه نقاط زمین بسیار متفاوت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از لحاظ روحی، از لحاظ تاکتیکی و چیدمان بازیکنان و عملکرد آن‌ها حتی سایه تیم ملی واقعی کشورمان نبود. بسیار باید خوشحال باشیم با سه امتیاز از این بازی خارج شدیم.

او ادامه داد: این نشان می‌دهد وقتی تیم ملی کشوری بدون تمرین و بدون اردو می‌شود، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. شانس آوردیم که بازی را واگذار نکردیم و اصلا این تیم در قواره تیم ملی ایران نبود. نبود بازیکنی مثل آزمون تاثیرگذار بود اما بازیکنان شاخص خوبی هم بودند که کنار ماندند. سه چهار بازیکنی که در ترکیب بازی کردند، در حد تیم ملی نبودند.

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: در لیگمان شاید بیش از ۱۵ بازیکن داریم که بهتر از سه، چهار بازیکن هستند که مقابل سوریه در ترکیب تیم ملی حضور داشتند. این بازیکنان حتی به تیم ملی دعوت نشدند و در نتیجه تیم ملی را مقابل سوریه بسیار متوسط دیدم. حتما باید تمرینات منظم و بهتر انجام شود. درست است که مربی درگیر بیماری بود اما آسمان به زمین نیامده و افراد دیگری هستند که حتی به صورت موقت می‌توانند تیم را به درستی رهبری و هدایت کنند و چیدمان صحیحی داشته باشند.

او با بیان اینکه "تعدادی از بازیکنان که در ترکیب بازی کردند در حد تیم ملی نیستند،" گفت: سه، چهار نفر از این بازیکنان خیلی وقت دارند که به تیم ملی برسند و مقابل سوریه شانس آوردیم. اگر با این ترکیب و با این نفرات مقابل عراق بازی کنیم به مشکل برمی‌خوریم و در نهایت ممکن است ببازیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیژن ذوالفقارنسب تيم ملي فوتبال ايران حد تیم ملی مقابل سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر

امروز جمعه هفتم اردیبهشت  از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران قرار است که رئال مادرید و رئال سوسیداد در هفته سی و سوم از رقابت‌های لالیگا به مصاف هم بروند و باید دید که رئال مادرید در این بازی چه عملکردی خواهد داشت.

این بازی اولین بازی رئال مادرید پس از ال کلاسیکو است. همچنین رئال مادرید قرار است که سه شنبه یازدهم اردیبهشت به مصاف بایرن مونیخ برود. به نقل از رادیو مارکا، کارلو آنچلوتی در ترکیب رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد ۸ تغییر نسبت به ترکیب تیم در بازی مقابل بارسلونا ایجاد می‌کند.

بازیکنانی مثل لوکا مودریچ، اورلین شوامنی و کپا آریزابالاگا قرار است که در بازی مقابل رئال سوسیداد از ابتدا درون ترکیب تیم قرار بگیرند.

منبع: مرجع خبری رئال مادرید

tags # رئال مادرید ، لالیگا سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر