Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@07:53:54 GMT

ورود دستگاه قضایی برای برداشتن موانع تولید در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۷۹۳۱

ورود دستگاه قضایی برای برداشتن موانع تولید در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: اهتمام جدی دادگستری استان بر این مهم خواهد بود که موانع را از سر راه تولید برداریم.

پرویز توسلی زاده در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با فراخوان از ۱۲ واحد تولیدی استان و واکاوی مشکلات آنها، اظهار کرد: در این جلسات بنا داریم تا جایی که ممکن است هیچ واحد تولیدی به تعطیلی نینجامد و در عین حال بانک ها نیز متضرر نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از مهمترین برنامه های دوره تحول قضایی، حمایت از تولید است که در شعار سال توسط مقام معظم رهبری نیز آورده شده، بنابراین اهتمام جدی دادگستری استان نیز بر این مهم خواهد بود که موانع را از سر راه تولید برداریم.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه ادامه داد: با فراخوان و پای کار آوردن بسیاری از مدیران و مسئولین استانی از جمله بانک ها و رایزنی با آنها و از طرفی ایجاد راهکارهای قانونی و حقوقی بنا داریم مشکلات را حل کنیم.

وی تأکید کرد: معتقدیم اگر از قبل این جلسات حتی گره از یک واحد تولیدی برداریم و آن را به چرخه تولید و ایجاد اشتغال برگردانیم، ارزشمند است.

توسلی زاده به مدیران بانک ها و نیز دیگر شکات تأکید کرد تا جایی که ممکن است با تولید کنندگان برای کمک به این واحدها کنار بیایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه بصورت هفتگی و به منظور بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی برگزار خواهد شد.

در ادامه با بررسی مشکلات ۱۲ واحد تولیدی و استماع دفاعیات آنها و نیز شکات مربوطه، برای برخی از آنها تخفیف در مجازات، ایجاد فرصت جدید برای رفع مشکل و مجال بیشتر برای ایجاد راهکار برون رفت از موانع داده شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه دستگاه قضائی رفع موانع تولید داخلی دادگستری استان واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان

حجت الاسلام حمیدی گفت : در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف وضبط شده است

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام  ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان در جلسه شورای برنامه ریزی این نهاد از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف وضبط شده است.

وی افزود: از این تعداد ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

او اظهار داشت: برنامه محوری در دستور کار صف و ستاد دستگاه قضایی استان قرار دارد و مدیران قضایی باید علاوه بر اجرای برنامه‌ها میزان اثر بخشی آن‌ها را نیز مورد تجزیه، تحلیل و بررسی قرار دهند.

حجت الاسلام حمیدی تاکید کرد : ما معتقدیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راه کار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضایی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود