Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@11:57:02 GMT

کشتی‌گیر لرستانی جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۷۹۳۶

کشتی‌گیر لرستانی جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد

به گزارش ایرنا فرید بهرامی روز جمعه با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: صبح امروز در رقابت های انتخابی درون اردویی وزن ۵۷ کیلوگرم، علیرضا سرلک با برتری مقابل علی قلی‌زادگان، به پیکارهای جهانی نروژ راه یافت.

وی اظهار داشت: این کشتی گیر الیگودرزی با یک نمایش حساب شده در ۲ مسابقه با امتیازهای سه بر ۲ و چهار بر سه، قلی‌زادگان را مغلوب ساخت تا لرستان پس از وقفه‌ای چهار ساله، بار دیگر در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان نماینده‌ای داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آخرین کشتی‌گیر لرستانی که پیش از سرلک روی تشک پیکارهای جهانی حاضر شد پیمان یاراحمدی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی پاریس ۲۰۱۷ بود که باوجود تمامی شایستگی‌ها دستش از مدال خالی ماند.

بهرامی افزود: حضور محمدرضا شاکری و ابوالفضل یاراحمدی در مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان جهان، المپیکی شدن مرتضی قیاسی و اکنون نیز حضور سرلک بعنوان نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جهانی نروژ نشان از ورود کشتی لرستان به فصلی نو دارد.

مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان در ۲ بخش آزاد و فرنگی طی روزهای ۱۰ تا ۱۸ مهرماه به میزبانی شهر «اسلو» پایتخت نروژ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها الیگودرز فدراسیون کشتی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الیگودرز فدراسیون کشتی لرستان الیگودرز فدراسیون کشتی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع

سید حمید مصطفایی اظهار داشت: امسال تعداد هزار و ۲۱۰ زائر از لرستان عازم سرزمین وحی و حج تمتع خواهند شد.

وی عنوان کرد: این تعداد زائر در قالب هشت کاروان از لرستان به حج تمتع مشرف خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان، ادامه داد: برنامه‌های متعددی برای آموزش زائران در نظر گرفته شده است و در این راستا همایش متمرکز آموزش زائران شهرستان‌های کوهدشت و خرم‌آباد را تا کنون برگزار کرده‌ایم.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو