Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:28:43 GMT

بارسلونا کومان را به سخره گرفته است

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۸۰۶۰

بارسلونا کومان را به سخره گرفته است

مانو کارنو، سردبیر برنامه رادیویی ال لارگوئرو، معتقد است که تعیین شرط از سوی بارسلونا برای تمدید قرارداد با رونالد کومان به این معناست که آنها هرگز این مربی را جدی نگرفته‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، شروط تمدید قرارداد رونالد کومان که از سوی کادناسر منتشر شده یکی از جذاب‌ترین خبرها در روزهای اخیر نوکمپ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی هلندی در صورت کسب نتایج خوب ورزشی، قهرمانی، ارائه سبک درست بازی و همچنین اعتماد به بازیکنان جوان باشگاه همچون ریکی پوچ که جای زیادی در برنامه‌های کومان نداشته می‌تواند قراردادش را با باشگاه بارسلونا تمدید کند.

مانو کارنو، سردبیر برنامه ال لارگوئرو، با این شیوه مخالف است. او در این باره گفت:« این به نظر من یک شوخی است. آنها هرگز او را جدی نگرفتند. این که تمدید قرارداد به نتایج کسب شده، نحوه بازی تیم و ارائه فرصت بازی به ریکی پوچ بستگی داشته باشد یعنی باشگاه همه چیز را به سخره گرفته است. بارسا در حال ورشکستگی است. بنابراین قرارداد سرمربی تمدید نشده است. اگر او مورد قبول باشد، اجازه دارد که کار را در دست بگیرد. اما این که چنین چیزی به شرایط متفاوت بستگی داشته باشد شبیه به یک شوخی است.»

 

 

رونالد کومان تا پایان فصل جاری با باشگاه بارسلونا قرارداد دارد. او از زمان پیوستن به باشگاه اسپانیایی در 57 بازی روی نیمکت این تیم حضور داشته و 37 پیروزی، 9 تساوی و 11 شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. او موفق شد در اولین فصل مربیگری خود در این تیم جام قهرمانی کوپا دل ری را بالای سر ببرد اما از کورس قهرمانی لالیگا عقب ماند و در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان توسط پاری سن ژرمن از دور مسابقات حذف شد.

رونالد کومان (سرمربی) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالد کومان سرمربی بارسلونا رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری بعد از بازی با نساجی گفت: می‌خواستم یادی کنم از کسانی که 23 سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک خانواده خودشان را از دست دادند و روز گذشته سالگرد آن روز بود. می‌خواهم بدانند که ما همیشه به یاد آنها هستیم. همچنین می‌خواستم از کسانی که نزدیکان خودشان را در سیل برزیل از دست دادند یاد کنم. آنجا نزدیک جایی است که من زندگی می‌کنم و به بازیکنانم هم گفتم که به خاطر برد خوشحالم، اما به یاد آن دوستانم هستم.

وی افزود: امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و شانس‌هایی داشتیم اما به خاطر جو ورزشگاه و اتفاقاتی که افتاد نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم. در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جو ورزشگاه وطنی تاکید کرد:حضور تماشاگران را می دانستیم چون لوسادا قبلاً در نساجی بوده و در این مورد به ما اطلاع داده بود. بازی آخر فصل قبل همه ورزشگاه تقریباً هوادار پرسپولیس بودند، اما امروز وقتی دیدم اکثریت هواداران نساجی هستند برایم جالب و زیبا بود. می‌خواهم دوباره به آن‌ها تبریک بگویم به خاطر این جوی که وجود دارد.

اوسمار در واکنش به سؤالی درباره بازی هجومی تیمش گفت: از وقتی از تابستان 2022 به اینجا آمدم هدف ما همیشه حمله کردن بوده است. تفکر یحیی گل‌محمدی هم همیشه حمله رو به جلو بود. ما چیزی را ادامه می‌دهیم که یحیی شروع کرده است و آن را جلو می‌بریم و بهتر می‌کنیم.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا قرارداد آنها با نظر او تمدید می‌شود، گفت: الان تمرکز ما بیشتر روی قهرمانی است و دفاع از چیزی که پارسال به آن رسیدیم. تمرکز ما روی آن است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند و آنها را نگه دارد. جلوتر که رفتیم درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا