Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - وزیر نفت گفت: صادرات محصولات تولیدی صنایع مستقر در منطقه پارس جنوبی در اولویت است و در این راستا زیرساخت‌های اسکله‌های صادراتی منطقه پارس جنوبی توسعه می‌یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنگان ،  جواد اوجی صبح امروز در دومین روز از سفر خود به  منطقه پارس جنوبی، وضعیت اسکله‌های بارگیری و صادرات محصولات تولیدی صنایع پارس جنوبی در بندر سیراف شهرستان کنگان را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نفت: زیرساخت‌های اسکله‌های صادراتی پارس جنوبی توسعه می‌یابد

جواد اوجی در این بازدید با بیان اینکه بخشی از محصولات تولیدی تأسیسات و صنایع پارس جنوبی صادراتی است اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌ها برای صادرات محصولات پارس جنوبی مورد توجه قرار گرفته و در این راستا بنادر و اسکله‌های صادراتی تقویت می‌شود.

وزیر نفت از افزایش صادرات محصولات تولیدی در منطقه پارس جنوبی خبر داد و بیان کرد: در راستای افزایش زنجیره ارزش در جلوگیری از خام‌فروشی، زمینه افزایش صادرات محصولات تولیدی صنایع پارس جنوبی در بخش‌های مختلف فراهم می‌شود.

معاون وزیر نفت: 16 صنایع پتروشیمی وارد مدار تولید می‌شود / محصولات پتروشیمی به 136 میلیون تن ‌افزایش می‌یابد وزیر نفت: امیدوارم زمستان بدون چالشی را سپری کنیم /کسری 200 میلیون متر مکعبی گاز در روز پیش‌بینی می‌شود وزیر نفت ظرفیت‌های پارس جنوبی در عسلویه را مورد بررسی قرار می‌دهد

وی در بازدید از فازهای مختلف پارس جنوبی روند فعالیت و اجرا این فازها را مورد بررسی قرار داد و بیان کرد: راه‌اندازی فازهای باقیمانده در منطقه پارس جنوبی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس هم بندر صادراتی سیراف همجوار با تأسیسات پارس جنوبی در سایت 2  کنگان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: اسکله نخست این بندر به بهره‌برداری رسیده و تاکنون با  استقرار کشتی‌های متعددی در بندر سیراف، محصول بارگیری و صادر شده است.

محمد مشکین‌فام به سوله‌های انبار گوگرد بندر سیراف پرداخت و تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی این سوله‌های مکانیزه انبار و صادرات گوگرد تا پایان امسال در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/190

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صادرات محصولات تولیدی منطقه پارس جنوبی پارس جنوبی وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون امور اجتماعی و توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان با عنوان اینکه توانمند سازی، راهکاری موثر برای برگشت ترک کنندگان اعتیاد به جامعه است، گفت: سال گذشته با اقدامات بهزیستی، برای ۱۷۱ نفر از معتادان بهبودیافته شغل ایجاد شد.

رحیمی با اعلان اینکه برای اشتغال این افراد سال گذشته تسهیلاتی به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۸ میلیون تومان پرداخت شده، افزود: این تسهیلات بسته به شغل آنها حدود ۱۰۰، ۱۵۰ و یا ۲۰۰ میلیون تومان بوده که با سود ۴ و ۷ درصد و بازپرداخت ۷ ساله اعطا شده است.  

وی با اظهار اینکه از این تعداد، دو نفر کارفرما و مابقی خود اشتغال شده اند، گفت: شغل‌های ایجاد شده شامل تعویض روغن، آهنگری، گچکاری، زرشک پاک کنی، تراشکاری، فلزکاری، عطاری، کالای بهداشتی ساختمان، میوه فروشی، خواربار فروشی، کشاورزی و دامداری است.  

دیگر خبرها

  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • فرصت‌های صادراتی محصولات صنایع غذایی
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی استفاده شود
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات «گیوه»
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • محصولات مازندران بازار خوبی در عمان دارد