Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو پیشکسوت یوونتوس، کریستیانو رونالدو را بابت دیر جدا شدن از این باشگاه مورد سرزنش قرار دادند

کریستیانو رونالدو، مهاجم 36 ساله پرتغالی که اخیرا به بهترین گلزن تاریخ بازی های ملی بدل شد، در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات تابستانی تصمیم به جدایی از یوونتوس گرفت و راهی منچستریونایتد شد. 

یوونتوس در روزهای پایانی نقل و انتقالات، فرصت کمی برای یافتن جانشین مناسب داشت و در نهایت مویزه کین 21 ساله به خط حمله یوونتوس اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فوتبال ایتالیا، بسیاری از هواداران یوونتوس در فضای مجازی از رفتار رونالدو بابت دیر جدا شدن از تیم شان انتقاد کردند و السیو تاکیناردی و سرجیو بریو، دو پیشکسوت بیانکونری نیز چنین عقیده ای دارند. تاکیناردی، هافبک اسبق یووه در مصاحبه با توتو اسپورت درباره جدایی دیرهنگام رونالدو از یوونتوس گفت:

انتظار داشتم رونالدو یک کنفرانس خبری برگزار کند و با هواداران خداحافظی کند. آن ها لایق چیز متفاوتی بودند. دیگر اسطوره هایی چون دل پیرو، توتی، مالدینی یا زانتی وجود ندارند اما شنیدن این که رونالدو گفت به جایی باز می گردد که برایش مثل یک خانه است، چندان جالب نبود. او یوونتوس را در مضیقه قرار داد و چند روز پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تصمیم به جدایی گرفت. خب در روزهای پایانی، یافتن جانشین برای ماشین گلزنی چون او غیرممکن است. 

سرجیو بریو، مدافع یوونتوس در دهه هشتاد میلادی نیز به انتقاد از رفتار رونالدو در قبال تیم سابقش پرداخت:

یوونتوس لایق احترام بیشتری بود. انتظار نداشتم رونالدو این چنین یوونتوس را قال بگذارد. من همیشه از یوونتوس، لچه و پیستوئیسه، سه باشگاهی که در آن ها بازی کردم، به نیکی یاد می کنم زیرا آن ها به من اعتقاد داشتند. رونالدو یک حرفه ای فوق العاده است اما خداحافظی اش باید متفاوت می بود. شاید نحوه جدایی رونالدو و یووه از یکدیگر مسالمت آمیز نبود اما مطمئنم این جدایی برای هر دو طرف، بهترین راه حل ممکن بود. اگر بازیکن مجبور به ماندن شود، ممکن است به باشگاه و هم تیمی هایش آسیب وارد کند. 

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با محمد صادقی: مگر می شود آدم از قهرمان ملی اش فیلم نداشته باشد رده‌بندی 15 انتقال بزرگ تابستانی در اروپا به انتخاب طرفداری ابوالفضل جلالی: از پرسپولیس پیشنهاد داشتم جدول کامل نقل و انتقالات تیم های بزرگ در تابستان 2021 با تاکید کادرفنی، سه بازیکن تازه وارد پرسپولیس موهای خود را اصلاح کردند رونالدو: به 'شهریار' بابت سال ها حفظ این رکورد تبریک می گویم گزارش مارکا از برنامه های فلورنتینو پرز؛ امضای قرارداد با ام باپه در زمستان و هالند در تابستان

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم

احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم

دیگر خبرها

  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • ده روسی: می‌خواهم از مدل ژابی آلونسو در لورکوزن تقلید کنم؛ به ۳ امتیاز بازی با یوونتوس نیاز داریم