Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس فوتبال گفت: تعدادی از بازیکنانی که در ترکیب بازی کردند در حد تیم ملی نیستند و سه، چهار نفر از این بازیکنان خیلی وقت دارند که به تیم ملی برسند.

به گزارش مشرق، بیژن ذوالفقارنسب درباره پیروزی ایران مقابل سوریه اظهار کرد: نقطه امیدی در این بازی برایمان باقی نماند و کاملا مشهود بود که این تیم نسبت به بازی‌های منامه در همه نقاط زمین بسیار متفاوت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
از لحاظ روحی، از لحاظ تاکتیکی و چیدمان بازیکنان و عملکرد آن‌ها حتی سایه تیم ملی واقعی کشورمان نبود. بسیار باید خوشحال باشیم با سه امتیاز از این بازی خارج شدیم.

او ادامه داد: این نشان می‌دهد وقتی تیم ملی کشوری بدون تمرین و بدون اردو می‌شود، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. شانس آوردیم که بازی را واگذار نکردیم و اصلا این تیم در قواره تیم ملی ایران نبود. نبود بازیکنی مثل آزمون تاثیرگذار بود اما بازیکنان شاخص خوبی هم بودند که کنار ماندند. سه چهار بازیکنی که در ترکیب بازی کردند، در حد تیم ملی نبودند.

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: در لیگمان شاید بیش از ۱۵ بازیکن داریم که بهتر از سه، چهار بازیکن هستند که مقابل سوریه در ترکیب تیم ملی حضور داشتند. این بازیکنان حتی به تیم ملی دعوت نشدند و در نتیجه تیم ملی را مقابل سوریه بسیار متوسط دیدم. حتما باید تمرینات منظم و بهتر انجام شود. درست است که مربی درگیر بیماری بود اما آسمان به زمین نیامده و افراد دیگری هستند که حتی به صورت موقت می‌توانند تیم را به درستی رهبری و هدایت کنند و چیدمان صحیحی داشته باشند.

او با بیان اینکه "تعدادی از بازیکنان که در ترکیب بازی کردند در حد تیم ملی نیستند،" گفت: سه، چهار نفر از این بازیکنان خیلی وقت دارند که به تیم ملی برسند و مقابل سوریه شانس آوردیم. اگر با این ترکیب و با این نفرات مقابل عراق بازی کنیم به مشکل برمی‌خوریم و در نهایت ممکن است ببازیم.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان بیژن ذوالفقارنسب تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران انتخابی جام جهانی حد تیم ملی مقابل سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه زنی در خصوص نیمکت نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

دیگر خبرها

  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند