Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران طی پیامی درگذشت سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی را تسلیت گفت.

متن پیام سردار "حسین اشتری" بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کلُّ مَنْ عَلی‌ها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

هرکه روى زمین است، فنا پذیرد و (تنها) ذات پروردگارت که داراى شکوه و اکرام است، باقى مى‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(آیات ۲۶ و ۲۷ سوره الرحمن)

خبر رحلت سردار متواضع اسلام و انقلاب سرلشکر بسیجی مخلص دکتر سیدحسن فیروز آبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معزز کل قوا و رئیس سابق ستاد کل نیرو‌های مسلح و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام باعث تالم و تاثر بسیار همگان شد.

خاطرات خدمات دلسوزانه، صادقانه و بدون چشمداشت این بازوی قوی نظام و انقلاب هرگز از اذهان پاک نخواهد شد. قطعا حضور این برادر عزیز در جبهه‌ها و پشتیبانی از نبرد‌های حق علیه باطل در اعماق قلب‌ها و ذهن‌ها ماندگار است. خدمات باارزش ایشان در نیرو‌های مسلح انکارناپذیر و قابل ستایش و نمونه‌ای از تلاش‌های مخلصانه در راستای پایداری نظام و انقلاب است.

فقدان و این واقعه دردناک را به محضر مقام عظمای ولایت و مقام معزز رهبری، فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای"مدظله العالی"، بیت مکرم ایشان و همه فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح جان برکف و ایثارگر به ویژه یاران و همرزمانش تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه پروردگار عالم می‌خواهیم او را در سایه رحمت جاویدانش قرار دهد و برای همه دوستداران و بازماندگان وی صبر جزیل از درگاه خداوند منان خواستارم.

سرتیپ پاسدار حسین اشتری
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

بیشتر بخوانید:

عدم صدور گواهی «احراز سکونت» برای نوشماره‌ها از شنبهانتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۸۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی

به گزارش «تابناک» به نقل از برنا، کیومرث هاشمی در پیامی درگذشت استاد مسعود اسکویی گوینده‌ی صاحب‌نام رادیو را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

انالله و انا‌الیه راجعون 

در نهایت تاسف و تاثر، صبح امروز گوینده پیشکسوت رادیو «استاد مسعود اسکوئی» دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
زنده‌نام استاد مسعود اسکویی با صدای خاص، شاخص و کم‌نظیرش راوی لحظات افتخارآفرین  ورزشکاران و تیم‌های ورزشی ایران عزیز بود و همواره صدای نافذش در گوش مردم ورزشدوست، طنین‌انداز می‌شد.

صدای ماندگاری که یادآور روایت‌های مختلفی از ورزش ایران بود و همواره با صداقت، تخصص و انصاف سخن بر زبان می‌راند و نقش‌آفرینی مهمی در شور و نشاط اجتماعی داشت و با نقد و نظرهای کارشناسانه‌‌ی خود اثرات مهمی را در ورزش کشور برجای گذاشت.

بدون شک آنچه از مسعود اسکویی  به عنوان یک شخصیت برجسته‌ی رسانه‌ای در تاریخ ورزش ایران و رسانه‌ی ملی به یادگار ماند می‌تواند الگوی مناسب و قابل اعتنا برای جوانان علاقمند به این حرفه باشد.

بدین وسیله ضایعه فقدان اندوهبار گوینده‌ی توانا و فرهیخته‌ی رادیو را به خانواده‌ی محترمش، همکاران این مرحوم در رسانه‌های جمعی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خصوصاً اهالی رادیو ورزش تسلیت می‌گویم و برای آن عزیز غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی خواستارم.

 

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» سنگین‌ترین ضربه بر پیکره رژیم صهیونیستی بود
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق