Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات مدیره باشگاه پیام توس خراسان گفت: پس از چند سال که از انحلال باشگاه پیام می‌گذرد، با حضور یک کادر فنی متخصص و کاربلد تصمیم گرفتیم که دوباره این کمبود بزرگ فوتبال در مشهد را از بین ببریم و در لیگ دسته دوم کار خود را آغاز کنیم.

رضا محمدی در نشست خبری باشگاه پیام توس که در ساختمان این باشگاه برگزار شد، اظهار کرد: شاید باشگاه پیام بتواند شرایط فوتبال مشهد را کمی بهبود ببخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا اهالی قدیمی مشهد تیم پیام را به عنوان یکی از تیم‌های موفق فوتبال خراسان به یاد دارند. در یکی ۲ سال گذشته جلساتی برگزار شد و پس از آن نتیجه گرفتیم که باید تیم پیام دوباره احیا شود.

وی افزود: ۲ هدف بزرگ در این مسیر داریم. نخست از بین بردن بازیکن‌سالاری و توجه به تیم‌های پایه و ثروت‌ فوتبال استان و دوم حضور باشگاه پیام در فوتبال کشور. با کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان و هیات‌های فوتبال مشهد و استان امتیاز باشگاه پیام در تمام رده‌های سنی در شهر مشهد و خراسان رضوی گرفته شد.

رییس هیات مدیره باشگاه پیام توس ادامه داد: حدود سه ماه قبل در رده‌های مختلف آکادمی فوتبال از نونهالان تا امید تاسیس شد و کار خود را در مشهد آغاز کرده‌ایم. نتیجه استفاده درست و صحیح از بازیکنان در رده‌های پایه، بهره‌گیری از آن‌ها در تیم بزرگسالان است. این تجربه موفق باعث شد تا قبل از هر کاری به تیم‌های پایه سر و سامان بدهیم و توانستیم بازیکنان خوبی در این رده‌ها جذب کنیم.

محمدی بیان کرد: متاسفانه یک معضل مهم در مشهد دریافت شهریه‌های گزاف از خانواده‌های به نسبت کم‌برخوردار و با توان مالی پایین به بهانه آموزش فوتبال است. خوشبختانه از این امر دور شدیم و سعی کردیم امکانات لازم را به صورت رایگان در اختیار افراد مستعد قرار دهیم تا استعدادهای فوتبال استان شناسایی شوند. قطعا در سه چهار سال آینده این بازیکنان به تیم بزرگسالان تزریق خواهند شد.

وی گفت: در ادامه به این نتیجه رسیدیم که باید امتیاز کشوری داشته باشیم. پس از پیگیری‌های چند ماهه امتیاز یک تیم جنوبی خریداری شد و با حمایت‌های مالی مالک باشگاه و مجموعه اقتصادی ایشان، تیم پیام توس مشهد، نماینده خراسان رضوی در لیگ دسته ۲ کشور خواهد بود.

رییس هیات مدیره باشگاه پیام توس خراسان عنوان کرد: به بازیکنان غیربومی فکر نمی‌کنیم چراکه هزینه‌بر است و سعی می‌کنیم از تمام بازیکنان بومی استان در تیم پیام جهت حضور در لیگ دسته دوم استفاده کنیم. شاید اتفاقاتی رخ دهد که با نظر کادر فنی مجبور به جذب بازیکن غیربومی شویم. باشگاه پیام چند سال قبل منحل شد و خوشبختانه چند ماهی است که این تیم دوباره احیا شده و با کادر فنی خوب آماده حضور در لیگ دسته ۲ کشور است.

همچنین محمد هیوا حسین‌زاده، مالک باشگاه پیام توس، در این نشست اظهار کرد: مالکیت ۲ کارخانه که حامی تیم پیام خواهد بود بر عهده من است و بودجه کل سال هم تعیین شده است. پرداخت حقوق‌ها همانند باشگاه‌های معتبر اروپایی به صورت ماهانه صورت خواهد گرفت. در خصوص زمین تمرینی هم مبالغی پرداخت شده و از مدیر کل ورزش و جوانان استان هم قول صددرصد گرفته‌ایم که زمینی به ما اختصاص دهد.

وی افزود: جدا از این ۲ کارخانه، یک شرکت تاسیساتی و ساخت و ساز هم حامی تیم است و از این جهت، احداث و ساخت ورزشگاه برای ما راحت است. باشگاه پیام توس از طرف شرکت و کارخانه‌های ما بر اساس یک برنامه ۵ ساله حمایت می‌شود. خرید امتیاز تیم امید گناوه در مدت زمان کوتاهی انجام گرفت و مبلغ آن به صورت کامل پرداخت شده است.

مالک باشگاه پیام توس خراسان بیان کرد: اگر در ادامه راه به سطحی برسیم که هزینه‌ها بسیار شود، قطعا در ادامه راه اسپانسرهایی به ما ملحق خواهند شد و برای سال اول و دوم بودجه لازم را در نظر گرفته‌ایم. بودجه تیم هر سال افزایش خواهد یافت و نسبت به درآمدزایی چند سال آینده، بودجه لازم هم تفاوت دارد. امیدوارم که زودتر از زمانی که در نظر گرفتیم به لیگ برتر راه پیدا کنیم./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: لیگ دسته تیم پیام رده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا

 کیومرث هاشمی در پیامی عنوان قهرمانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت.
پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی موفق شدند در فینال با نتیجه 4 بر یک تایلند را از پیش رو بردارند.

در پی این قهرمانی وزیر ورزش که در سالن بانکوک آره‌نا حضور داشت و نمایش تیم ملی را در تایلند تماشا کرد، متنی به شرح زیر منتشر کرده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

اقتدار فوتسال ایران در قاره‌ی کهن، بار دیگر با حضور یک تیم منسجم و قوی در قالب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در شرایطی که اکثر تیم‌ها نیز با رشد قابل توجهی همراه شده‌اند، به‌‎وقوع پیوست و موجبات خشنودی علاقه‌مندان به ورزش را فراهم کرد.

با تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران، همچنین کادر فنی و سرپرستی که پس از موفقیت در مراحل مقدماتی و حذفی، در فینال هم رقابت جذاب و جوانمردانه‌ای را با تیم میزبان پشت سر گذاشتند، این جام قهرمانی را به آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم ورزش‌دوست، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم زمینه‌ی حضور مقتدر این تیم شایسته در رقابت‌های جام جهانی نیز به‌وجود آید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وزیر ورزش تماشاگر ویژه دربی ۱۰۳ شد تاکید وزیر ورزش بر اصلاح آیین نامه شورای برون مرزی

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد