Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۲ شهریور، غارت اموال، گسترش مواد مخدر و کشتار را نتیجه حضور ۲۰ ساله آمریکا در افغانستان دانست و گفت: آمریکا ۲۰ سال در منطقه حضور دارد و باید بدانیم در کنار شیطان نمی‌توان به رشد رسید و باید شیطان را از سرزمین خود بیرون کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به عملیات فرار آمریکا از افغانستان گفت: آمریکا دوستان و نوکران و افرادی که پادویی آن‌ها را می‌کردند، جا گذاشتند و آثار سو این شیطان بزرگ ده‌ها سال دیگر در افغانستان و منطقه باقی خواهد ماند.

آیت الله محمدی لائینی همچنین سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و مبارزه با استعمار انگلیس را گرامی داشت و افزود: مردم نباید جنایت‌های این رژیم‌های استعمارگر را فراموش کنند و نباید تصور کرد که با رفتن به سمت انگلیس و آمریکا رشد می‌کنیم و خواب رشد کردن در کنار آنان تعبیر نمی‌شود.

او همچنین به واقعه جمعه سیاه ۱۷ شهریور اشاره و گفت: اگر خون شهیدان این واقعه و شهامت آنان نبود، امروز این عظمت و پیروزی را شاهد نبودیم.

امام جمعه ساری کم استفاده کردن و کار زیاد را از جمله ویژگی‌های دولت مردمی و جهادی یاد کرد و افزود: برداشت کم و بازدهی زیاد از مصادیق زهد به شمار می‌رود، بنابراین دولت باید مردمی باشد و هر مصوبه و طرحی نیز پیوست عدالت داشته باشد.

او عدالت ورزی را لازمه مشروعیت بخشی دولت بیان کرد و گفت: اگر دولت عدالت محور باشد باید از انسان‌های عادل و فسادستیز بهره گیرد.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه دولت باید اعتماد و امید بین مردم را احیا کند، افزود: اعتماد و امید مردم لطمه و آسیب خورده و دولتمردان باید امید را دوباره احیا کنند و قول و فعل مسئولان باید یکی باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه مسئولان باید وعده‌ها را عملی کنند، گفت: اگر وعده و عمل یکی باشد امید و اعتماد مردم باز خواهد گشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران از دولت خواست تا مدیران جهادی، مردمی، عادل، دردآشنا به مسائل استان را در سمت استاندار و مدیران کل به کارگیری کند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه نماز جمعه شیطان بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان مازندران از خیزش جهانی دانشجویی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مختلف استان در اجتماعی به منظور حمایت از دانشجویان آزاده جهان در آمریکا و اروپا در خیزشی دانشجویی ضد جنایت اسرائیل غاصب در کشتار مسلمانان مظلوم غزه، از این بیداری دانشجویان حمایت کردند.

اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه های استان امروز شنبه ۸ اردیبهشت در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا ،اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان را محکوم کردند.

همچنین تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان برخی دانشگاه ها نیز برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، برگزار شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • حمایت دانشگاهیان مازندران از خیزش جهانی دانشجویی
  • واکنش به کشتار در غزه؛ حقیقت جنبش‌های دانشجویی در آمریکا
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • امید تازه در پروژه ۱۰ ساله لرستان