Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونل مسی خوش شانس بود که استخوان درشت نی او در بازی مقابل ونزوئلا نشکست

در دیدار تیم های آرژانتین و ونزوئلا در مقدماتی جام جهانی 2022، آلبی سلسته توانست 3-1 پیروز شود و شانس خوبی برای سفر به قطر داشته باشد اما هواداران، بازیکنان و کادرفنی آرژانتین در نیمه اول این بازی، لحظاتی دلهره آور را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گل اسپانیا، در دقیقه 27 بازی آرژانتین و ونزوئلا، آدریان مارتینز بازیکن ونزوئلا با یک خطای بسیار خطرناک، لیونل مسی را متوقف کرد. مارتینز برای زدن توپ، با کف پا روی ساق پای چپ لیونل مسی رفت اما کاپیتان آرژانتین، بسیار خوش شانس بود که استخوان درشت نی اش در اثر این خطا، نشکست. مسی پس از این خطا، حدود چهار دقیقه روی زمین درد می کشید اما به کمک کادر پزشکی آرژانتین، مسی توانست برگردد و به بازی ادامه دهد. پس از بازبینی از طریق VAR نیز کارت زرد مدافع بی احتیاط ونزوئلا به کارت قرمز تبدیل شد. 

صحنه خطای وحشتناک بازیکن ونزوئلا روی مسی همه نگران مصدومیت مسی بودند

 

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با محمد صادقی: مگر می شود آدم از قهرمان ملی اش فیلم نداشته باشد رده‌بندی 15 انتقال بزرگ تابستانی در اروپا به انتخاب طرفداری ابوالفضل جلالی: از پرسپولیس پیشنهاد داشتم جدول کامل نقل و انتقالات تیم های بزرگ در تابستان 2021 با تاکید کادرفنی، سه بازیکن تازه وارد پرسپولیس موهای خود را اصلاح کردند رونالدو: به 'شهریار' بابت سال ها حفظ این رکورد تبریک می گویم گزارش مارکا از برنامه های فلورنتینو پرز؛ امضای قرارداد با ام باپه در زمستان و هالند در تابستان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین بعد از ظهر سه شنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر توانست با نتیجه۲ بر یک از سد پیکان تهران عبور کند.

در این بازی که از ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، شمس آذر توانست با گلهای پوریا سرآبادانی و حسین گودرزی پیکان را شکست دهد.

گفتنی است این بازی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار شد.

کد خبر 6093466

دیگر خبرها

  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان