Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت آموزشی دانشگاه اراک در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پذیرفته شدگان دکتری این دانشگاه برای ارسال اصل مدارک خود تا ۲۰ شهریور فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، مدیریت آموزشی دانشگاه اراک در اطلاعیه‌ای نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان دکتری در این دانشگاه را اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه پذیرفته شدگان دکتری این دانشگاه باید ثبت نام خود را در ۲ مرحله انجام دهند، در مرحله اول اسکن مدارک به سامانه گلستان دانشگاه اراک ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرحله دوم ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه اراک باید اصل مدارک را به صورت پستی به آدرس گروه آموزشی مربوطه خود ارسال کنند. مهلت ارسال مدارک تا ۲۰ شهریور اعلام شده است.

همچنین همه پذیرفته شدگان باید در سایت کارنامه سلامت وزارت علوم ثبت نام کرده و کد رهگیری دریافت کنند و پرینت ثبت نام را به مسئول درمانگاه دانشگاه تحویل دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه اراک ثبت نام دانشگاه سال تحصیلی جدید پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه اراک ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد

به گزارش «تابناک»، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین ماه جاری  و اطلاعیه‌های تاریخ‌ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به  مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ دهم اردیبهشت ماه برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری  نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌های مذکور و این اطلاعیه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد