Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه لواسانات افزود: انتظار داریم دولت با روحیه ی انقلابی، فعالانه، عاقلانه، مدبرانه، شجاعانه، امیدوارانه و با رعایت تقوا و شرع و قانون کوشش کند تا مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کند و البته باید نگاه بلندمدت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید مراقب باشیم که گرد ناامیدی در دل و ذهن خودمان و دیگران نپاشیم، بلکه به مردم امید بدهیم. در حال حاضر هر انتصابی که دولت دارد، عده‌ای ناراضی هستند و برخی هم غُر می‌زنند و دیگرانی هم حکم می‌دهند که این دولت کارآمد نخواهد بود، این خوب نیست.

خطیب جمعه لواسان ادامه داد: شاید برخی انتصابات ما را نگران کند اما به رئیس‌جمهور اطمینان کنیم. او فردی متدین و متقی است و این وعده ی الهی‌ است و در آن تخلف و شکی نیست که اگر تقوا باشد، خدا راه‌ها را نشان می‌دهد، اشتباهات احتمالی را جبران می‌فرماید و راه‌های پیشرفت و تعالی را از جاهایی که به فکر ما نمی‌رسد، باز می‌کند.

لواسانی ابراز داشت: خدای تعالی اجر کارهایی که با تقوا انجام می‌شود و در آن بردباری و حلم است، ضایع نمی‌کنند. شرط مهم آن هم عقلانیت در نظر، عمل و تفکر در همۀ کارهاست.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور و دولتمردان همراه او باید هر گامی که برمی‌دارند، روحیۀ انقلابی‌بودن را همراه با عقلانیت و اندیشه‌ورزی کنند و آن دو را با تقوا و توکل و بردباری عجین کنند.

امام جمعه لواسانات خاطرنشان کرد: رهبری در دیدار با دولت سیزدهم بر انقلابی‌بودن تاکید ویژه داشته و این را نشان تحول در دولت خواندند و در کنار آن توصیه اکید به عقلانیت و خردمندانه‌بودن داشتند؛ به عبارت دیگر از نگاه ایشان انقلابی‌بودن نه تنها منافاتی با عقلانیت و خردمند بودن ندارد، بلکه انجام کارها بر پایه ی عقل و خرد و فکر و اندیشه لازمه انقلابی‌بودن دولت است.

وی بیان داشت: دولت سیزدهم باید کار، حرکت و اقدام را با بازگشت به ارزش‌های انقلاب اسلامی عجین کند، عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد را کنار روحیه مردمی قرار دهد و ساده‌زیستی و کم‌خرجی دولت‌مردان را برنامه نظری و عملی خود کند که همه این‌ها نشانه انقلابی‌بودن است.

لواسانی افزود: البته شرط اساسی آن خردورزی، عقلانیت و تفکر عمیق و راهبردی بلندمدت است، در کنار آن گفتمان قوی است که دولت را باهم هماهنگ و یک‌دست کند تا اجزای دولت به عنوان یک کل حرکت کند.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان دارای ۲۰ روستا با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

برچسب‌ها لواسانات سيد سعيد لواسانی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لواسانات دولت سیزدهم لواسانات دولت سیزدهم انقلابی بودن دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه «بسته پیشنهادی» شامگاه جمعه هفتم اردیبهشت با حضور اسماعیل باستانی به ارایه پیشنهادهایی درباره پادکست ها می پردازد.

همچنین مژده لواسانی مجری برنامه در بخشی هم میزبان منصوره مصطفی زاده نویسنده و فعال حوزه کتاب می شود تا درباره پادکست گفت‌وگو کنند.

آیتم احوالپرسی در این قسمت از برنامه نیز سراغ حسین محجوبی نقاش پیشکسوت و طراح و سازنده پارک ساعی می رود.

برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد.

این برنامه با اجرای مژده لواسانی و تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها حوالی ساعت ۲۳ به پخش می‌رسد.

کد خبر 6089197 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد