Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@17:22:33 GMT

جمعه سیاه دیگری در کرمان/۱۴ فوتی طی یک روز

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۹۴۹۶

جمعه سیاه دیگری در کرمان/۱۴ فوتی طی یک روز


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مهدی شفیعی، مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه هم اکنون موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان۹۷۰ مورد است، گفت: از این تعداد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۵۵۵ نفر ، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان۴۸ نفر ، حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت۱۵۵ نفر ، حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم ۹۰ نفر و حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان ۱۲۲ نفر تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی افزود: تعداد کل موارد بستری بر اثر ویروس کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع ویروس تاکنون ۳۶هزار و ۶۲۴ مورد بوده اند.

او با اشاره به این که طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم‌پزشکی استان کرمان ۱۸۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شده است، افزود: از این تعداد، در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۹۲ مورد ، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان۵ مورد ، حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ۲۸مورد ، دانشگاه علوم پزشکی بم ۲۰ مورد و حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان۳۸ مورد شناسایی شده اند.

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به این که طی۲۴ ساعت گذشته ۱۴ نفر براثر کرونا در استان فوت کرده اند، گفت:از این تعداد ۸نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان،۲نفرحوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت،یک نفر حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۳ نفر  حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان فوت کرده اند.

او افزود: مجموع جان باختگان قطعی کووید ۱۹ از ابتدای شیوع ویروس تاکنون به۴هزار و ۳۲۴نفر رسیده اند.

شفیعی ادامه داد: ۷۱۶هزارو ۵۷۷نفر در استان مرحله اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و ۳۵۸هزارو ۴۳۴ نفر نیز مرحله دوم دریافت واکسن را با موفقیت پشت سرگذاشته اند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا علوم پزشکی کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی کرمان حوزه دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر نظارت بر فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با هشدار به خطر استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز، گفت: مواد غیرمجاز و به ویژه فلزات سنگین که در این گونه محصولات به کار می‌رود، بسیار خطرناک و حتی سرطان‌زا بوده و در بلندمدت آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری به پوست وارد می‌کنند.


الهام تاجر افزود: شهروندان هنگام خرید کالا‌های سلامت‌محور به نشان غذا و دارو و تاریخ مصرف بر روی برچسب دقت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان با شماره تلفن ۰۳۱۵۵۴۷۰۲۱۲ گزارش کنند.


وی گفت: با هدف حفظ سلامت شهروندان، بازرسی از اصناف در گشت مشترک با حضور کارشناسان معاونت غذا و دارو، نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن شهرستان کاشان به صورت ادواری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد