Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در البرز در خطبه های این هفته خود، گفت: اخیرا بعضی از احمق‌ها خزعبلاتی گفتند مثل رئیس جمهور آمریکا که گفت ما دیپلماسی را در اولویت قرار می‌دهیم اما اگر دیپلماسی شکست بخورد گزینه های دیگری هم روی میز است؛ این افراد باید بدانند که اولا فرصت ضربه‌زدن به ایران را پیدا نخواهند کرد و ثانیا اگر ضربه‌ای بزنند باید منتظر ده‌ها ضربه کاری به منافع‌شان در تمام دنیا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تحولات منطقه و مبارزه با استبداد به دوازدهم شهریورماه، سالروز شهادت رئیسعلی دلواری اشاره کرد و افزود: نام او در تاریخ مبارزه با استبداد می‌درخشد، رئیسعلی دلواری مبارز مشروطه‌خواه و بزرگمردی بود که در جنگ جهانی اول، هدایت قیام جنوب در تنگستان و بوشهر علیه نیرو‌های انگلیس را بر عهده داشت و توانست با مجاهدت و رهبری خود و در راستای حفاظت از ایران، استعمار پیر را به زانو درآورد و در این راه جان خود را از دست داد.

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: البته ایران بعد از سلطه انگلیس تا قبل از انقلاب در بهمن ۵۷ تحت سلطه آمریکا بود و دست نشانده‌های او تمام خواسته هایش را در کشور اجرا می‌کردند اما در پایان این روند به‌دست مردم سرنگون شد.

او افزود: بعد از انقلاب هم دشمنان صدها بار قصد صدمه زدن به نظام را داشتند که به این هدف نرسیدند.

امام جمعه کرج گفت: این‌که دائم بگوییم انقلابی هستیم معیاری بر انقلابی بودن نیست، یکی از شاخصه های انقلابی بودن قانون مداری است، بنابراین هر کسی در هر جایی قانون مدار نباشد نه انقلابی و نه ولایت مدار است.

او افزود: ملاک انقلابی بودن مدت حضور در جبهه و فرزند شهید بودن نیست، معیار عمل افراد و پایبند بودن به ارزش ها است.

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: من مسئول تذکر دادن هستم، تذکر هم می‌دهم اما بدانید مسیری که می‌روید به سمت آتش است، حامیان این افراد نیز در امان نیستند، کار کردن با کسانی که حرف و عمل‌شان بسیار متفاوت است، سخت است.

او خطاب به استانداری البرز، افزود:  از شما می‌خواهیم تا مسئله نان هم پیگیری شود و در این موضوع که قوت غالب مردم است جدی ورود کنید.

نماینده ولی فقيه در البرز به موضوع تغییر مدارس دولتی به هیئت امنایی نیز اشاره کرد و گفت: باید بررسی شود، گرفتن شهریه از مردم برای مدارس آن‌هم در مناطق محروم چه معنایی دارد.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه مدیریت شهری انقلابی بودن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه

دانشجویان و نخبگان دانشگاهی خاش، به صحنه آمدند، تا به دنیا بگویند، مردم مسلمان ایران همواره حامی مظلومان عالم بوده و هستند و هرگونه اقدامات خشونت‌آمیز و خشونت بار را محکوم می‌کنند.

دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی مظلومان غزه، هرگونه اقدامات خشونت‌آمیز و خشونت بار را محکوم کردند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش در جمع دانشجویان گفت: امروز تمام ملل آزادی خواه دنیا به آگاهی رسیده و نسل کشی‌ها و اقدامات خشونت‌آمیز و جنایت‌های صهیونیست‌ها را می‌بینند و از اقدامات حامیان دروغین حقوق بشری تنفر دارند و هرگونه جنایت صهیونیست‌ها را در غزه محکوم می‌کنند.

حجت الاسلام حسن شیبک ادامه داد: حمایت‌های دانشجویان، اساتید و جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا از مردم غزه نشانگر این موضوع بوده که دنیا خواهان برخورد با جنایتکاران صهیونیستی و حامیان استکباری آنهاست.
وی اظهارداشت: دنیا امروز به این نتیجه رسیده که زیاده خواهی‌ها و سلطه طلبی‌های آمریکا و اسرائیل و سران آمریکا و اروپا عامل اصلی ناامنی، اقدامات تروریستی و جنایت و نسل کشی در سرزمین فلسطین و غزه و سایر کشور‌های دنیا است.

وی تصریح کرد: دفاع از مردم مظلوم و تحت ظلم فلسطین و غزه، نه تنها خط قرمز امت اسلامی بوده، بلکه تمام ملل آزادی خواه دنیا از اقدامات جنایتکاران صهیونیستی، آمریکایی و اروپایی تنفر دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • رفتار آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین حقیقت حقوق بشر آنها را روشن کرد
  • مردم دنیا متوجه ماهیت کثیف و خونریز رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند
  • رهبر معظم انقلاب: جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند
  • چرا چپ دست یا راست دست به دنیا می‌آییم؟
  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • معلم‌ها تحولات جهان را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه
  • طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا