Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با تقدیر از کادر درمان در مقابله با کرونا اظهار داشت: از مسئولان خدمت به بیماران و درمان آنان را تقاضا داشته و از مردم مراعات شیوه نامه‌های بهداشتی را درخواست می‌کنم.

وی اضافه کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت آمایشی بسیار بالایی است که در تمامی عرصه‌های پیشرفت دارای توانمندی‌های فراوانی می‌باشد و مردم بسیار ارجمند و گرامی داشته و تاریخی پرشکوه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: به همین دلیل باید به این استان ارزشمند و این مردم ارجمند به ویژه جوانان غیور و با دانش توجه ویژه شود و استانداری انتخاب شود که بتواند ظرفیت‌های این استان زرخیز و دارالحماسه را فعال کند و به مردم و جوانان خدمت هر چه تمام تر نماید و زمینه‌های مناسب پیشرفت همه جانبه، درخور و شایسته این استان فراهم آورد.

وی گفت: از شاخص‌های استاندار این استان، بدون تعیین مصداق که همواره روش بنده اینچنین بوده و خواهد بود، می‌توان به مؤمن، با تقوا و اخلاق‌مدار و انقلابی و ولایتمدار بودن اشاره کرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری آشنایی کامل به ظرفیت‌های آمایشی استان را معیاری مهم برای استاندار دانست و افزود: استاندار بوشهر باید حوزه‌های نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع تبدیلی آن، انرژی هسته‌ای و مراکز اقماری دانش بنیان آن، شیلات، کشاورزی، تجارت، گردشگری مقاومت و فرهنگ محور، اقتصاد دریا پایه و کرانه‌ای، منابع انسانی جوان و کارآمد و … را بشناسد.

وی با بیان اینکه استاندار بوشهر باید دارای برنامه و راهکارهای اجرایی پیشرفت آفرین دانش بنیان باشد افزود: مردمی و مردم دار بودن، توجه ویژه به جوانان و جوان باور بودن و قدرت بالا در عرصه جذب اعتبارات ملی به استان از دیگر شاخص‌ها است.

صفایی بوشهری رفع مشکلات معیشتی و فقر را از برنامه مهم برای استان دانست و بیان کرد: توانمندی در ایجاد اشتغال پایدار، عدالت خواه و فساد ستیز بودن، توان مدیریت و تجربه لازم و کافی در این عرصه، دارا بودن توان بالای فعالیت و دلسوزی کافی و ایجاد توسعه متوازن ورزش و موضوعات فرهنگی در جغرافیای استان و حمایت از نهادهای فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر شاخص‌ها است.

وی با تاکید بر حمایت جدی از نیروهای بومی در تمامی عرصه‌های اشتغال، سرمایه گذاری، مسئولیت بخشی و بکارگیری خاطرنشان کرد: بومی و از فرزندان این استان ولایتمدار و حماسی بودن یکی دیگر از شاخص‌ها در انتخاب استاندار است.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت دوازدهم شهریورماه سال‌گشت شهادت شهید والامقام رئیسعلی دلواری اظهار داشت: آن شهید مقاومت به همگان درس اسلام‌خواهی، وطن‌دوستی، استعمار ستیزی، بصیرت، دلاوری، مقاومت، شجاعت و شهادت طلبی آموخت و جریان استعمار و نفوذ موجب شهادت آن دلاور مرد شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: رئیسعلی دلواریبا تمام وجود در خدمت حراست و حفاظت از هویت دینی و ملی این سرزمین قرار داشت و باعث شکست سخت استعمار پیر انگلیس شد.

کد خبر 5295937

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر بوشهر ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا هفته دولت آمار کرونا شیوع کرونا گرگان آتش سوزی کرمانشاه تالاب انزلی اردبیل سیستان و بلوچستان خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون شاخص ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در مراسمی با حضور سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان، پدر شهید سرسنگی و جمعی از خانواده ورزش استان یزد، شهید حسین سرسنگی به عنوان شهید شاخص ورزش استان در سال ۱۴۰۳ معرفی شد.
شهید حسین سرسنگی از ورزشکاران رشته کونگ فو بود که در حادثه تروریستی راسک به مقام والای شهادت نائل آمد.
در این مراسم همچنین از عوامل برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان یزد و دو تن از فرزندان شهدا که در رشته ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی فعالیت دارند، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است