Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – حامد امیری بعد از کسب مدال طلای پارالمپیک با بیان اینکه حدود سه ماه بدنسازی نداشتم و تنها پرتاب کردم گفت: مصدومیت پشت بازو موجب شد تا من حتی اعلام کنم توانایی رسیدن به پارالمپیک را ندارم اما خدا کمک کرد و برگشتم. من پرتاب هایم را دلی و برای مردم انجام دادم و مدالم را نیز با عشق به سردار دل ها تقدیم می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: باید از بهمن رضایی رییس انجمن دوومیدانی، محمد شروین اسبقیان رییس فدراسیون و محمود خسروی وفا تشکر کنم که به من اعتماد و من را اعزام کردم این مدالم پاسخ اعتماد آنان است. باید بگویم تمرینات سختی در ۲ سال پیش داشتم و از تمام کسانی که همراه و یاورم بودند تشکر کنم. این مدال تنها برای امیری نیست بلکه متعلق به تمام زحمت کشان ورزش پارالمپیکی ایران است.

دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو در زمینه رکورد شکنی خود گفت: رکورد قبلی متعلق به یک ایرانی بود و افتخار می کنم به عنوان عضو کوچکی از ورزش، آن را به نام کشورم ارتقا دادم. هدیه معنوی خانواده سردار سلیمانی به کاروان پارالمپیک ایران 

خانواده شهید سلیمانی ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای نمایندگان کشورمان در بازی های پارالمپیک، هدیه ای معنوی برای اعضای کاروان در نظر گرفته اند که پس از بازگشت کل کاروان به ایران اهدا خواهد شد.

سردار قاسم سلیمانی، قهرمان ملی ایران در بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سال ۹۸ ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حامد امیری پارالمپیک پارالمپیک حامد امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۹۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه آخر هفته سردار به دیبالا

به گزارش ورزش سه، در هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا دو تیم ناپولی و آ اس رم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی برای سردار آزمون مهاجم ایرانی جالوروسی با یک اتفاق خاص همراه بود. 

سردار که در نیمه اول این بازی نتوانسته بود اثرگذار باشد، در ۴۵ دقیقه دوم با اولین لمس توپ خود، مدافع ناپولی را مجبور کرد که بر رویش خطا کند و موفق شد برای تیمش پنالتی بگیرد. 

از آنجا که پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی این تیم پنالتی زن نخست رمی‌هاست، دیبالا پشت توپ ایستاد و در کمال خونسردی موفق شد چراغ اول بازی را روشن کند. سردار پس از چند دقیقه از زمین بازی خارج شد، اما اثرگذاری او در این صحنه به تیمش کمک ویژه‌ای کرد. 

این پنالتی به دیبالای آرژانتینی کمک کرد تا در شبی که تمام تلاشش را کرد به ناپولی گل بزند، یک موقعیت ایده‌آل در اختیارش قرار بگیرد و با گل کردن آن شمار گل‌هایش را به عدد ۱۳ برساند.

دیبالا در این فصل ۱۳ گل و ۹ پاس گل ثبت کرده که همین تک گل او را از الیویه ژیرو مهاجم فرانسوی میلانی‌ها در آمار اثرگذاری روی گل‌های این فصل جلو می‌اندازد.

سردار پیش از این هم در این فصل از مسابقات برای دیبالا یک زوج خوب در کارهای تهاجمی به شمار می‌رفت و اگرچه در آمار نتوانسته پاس گل ثبت کند اما بسیاری از کارشناسان ایتالیایی معتقد هستند حضور آزمون به این مهاجم آرژانتینی کمک بیشتری می‌کند.

دیگر خبرها

  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک